|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bornholmeren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() Sendt: 23-August-2006 kl. 08:31 |
Så er jeg her igen med et, sikkert efter jeres mening, novice spørgsmål, Vi fik trådløs netværk til at virke igår på min kammis. 37pf 9731D, med en BELKIN, "ethernet bridge" også kaldet "gameport". sat til TV´et. Det spillede bare, MEN... vi hentede et 720p Klip, og så siger den "filformat understøttes ikke". Kan det overhovedet lade sig gøre, at sende HD signal igennem ethernet stikket? PS. det er godt nok et af de flotteste tv jeg længe har set, og billedet....mums, (selvom han kun havde et lorte scart stik). Har sagt til ham, at man ikke sætter et 50 kr. scart stik til et 25K tv :-) Tak for et super godt Forum med seriøse mennesker. I kender det sikkert, men her er et godt link til 720p og 1080p media clips. http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/musicandvideo/ hdvideo/contentshowcase.aspx |
|
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
|
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
Pmm (philips media manager) understøtter ikke wmv filer ej heller wma filer. Det er sikkert derfor, så prøv med en anden tpe fil.
|
|
![]() |
|
ticker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2006 Status: Offline Point: 352 |
![]() |
Det bedste er én gang for alle at tilslutte en mediapc, så er man ude over alle problemer. Hvis du nu havde købet et TH-42PV60E, havde du fået både bedre billedekvalitet, større skærm og råd til en high-end mediapc oven i. Redigeret af ticker - 23-August-2006 kl. 10:18 |
|
Panasonic TH-50PX600E Plasma TV
Sony 29C3E 100Hz CRT TV JBL L100 Century studie monitor Nokia 9321S DVB-S receiver |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |