|
HDTVtest af 50GT60 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-April-2013 kl. 09:21 |
|
Her er så den første test af den nye GT60 plasma model , god fornøjelse
http://www.hdtvtest.co.uk/news/panasonic-tx-p50gt60-201304052795.htm MVH Redigeret af hopgreve - 06-April-2013 kl. 09:22 |
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Den får mærkatet " Reference level " ...
Kan ikke lige lave linket aktivt , hmm underligt , det plejer jeg ikke at have problemer med... MVH |
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
|
Logoer ? Der står vist ikke noget om logoer ?...kedelig Hvad skal vi så diskutere fremadrettet ? ![]() |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
|
http://www.avforums.com/reviews/Panasonic-TX-P50GT60B-P42GT60B-3D-Plasma-Television-Review_505/Review.htmlDen får bestbuy ved Avforums, de lader sig nok vente på VT og ZT ;)
|
||
Get HIFI or die trying c",
|
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
|
Der står desværre ikke noget om logoer eller buzz. Men der står til gengæld at den skodder alt hvad de har set af LCD/LED mht billedkvalitet .Faktisk fatter de ikke rigtigt hvad de 2 højere rangerende Panasonic modeller skulle kunne byde ind med for at overgå nævnte . .
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
|
Der står desværre ikke noget om logoer eller buzz. Nej det er træls.... man kan godt nedlægge forum ![]() ![]() ![]() NEJ NU GÅR JAGTEN måske IND PÅ ELENDIGE LED/LCD ? |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
|
It’s still a plasma display, it still has dither, and yes, it will still make a small audible sound when you have bright content on screen, but in our opinion, getting too concerned with these small issues would be to miss the forest for the trees. Image retention : very little. Dette er nævnt i testen, og sakset derfra. Begge dele giver svar på buzz og retention.
Redigeret af JeTex - 06-April-2013 kl. 18:13 |
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
||
kronholm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
|
og dette er citeret fra deres st50 & vt50 test:
Held og lykke siger jeg bare. :)
Redigeret af kronholm - 06-April-2013 kl. 18:58 |
||
![]() |
||
ubeslutsom ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2012 Status: Offline Point: 163 |
|
Ja det bliver spændende om et halvt års tid at se, om de kan holde til at blive brugt, eller der er ligeså mange problemer som med en del af 2012 modellerne. Jeg skal ihvertfald ikke være forsøgskanin, men vil måske overveje det, hvis det i slutningen af året viser sig, at de har fået løst det, ifølge nogle, ikke eksisterende problem.
|
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
|
Efter anmeldelser sidste år af VT50, hvor det heller ikke blev nævnt så ville det nok være naivt at tro, at der ikke kan være lignende problemer med 60-serien...
|
||
![]() |
||
oo27 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Århus Status: Offline Point: 1465 |
|
Er det mig der har overset noget, eller er billede kvaliteten på hhv. ST60 og GT60 identisk?
Ser for mig ud til at der hvor GT60 vinder er: - Mindre lag ved gaming - USB recording - THX profil og ISF profil - men ST har nærmest samme muligheder for kalibrering? Har jeg misset noget - for så er jeg stadig mest hooked på en 55ST60
|
||
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
|
||
![]() |
||
kronholm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
|
bedre sortniveau og så hurtigere smart-tv. (...også rimelig ligegyldigt)
hvis man spiller bare det mindste er det med input-lag også ret vigtigt. Redigeret af kronholm - 07-April-2013 kl. 12:34 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |