|
HDTVtest af Panasonic 58DX900 |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan vise mine billeder af det om nogle dage. Ikke at det for mig betyder vanvittig meget om en skærm har snævre betragtningsvinkler - jeg sidder også ligefor - men jeg er bare overrasket over, at vi er så uenige på det punkt.
I er de første, som jeg hører rose betragtningsvinklerne på DX900. Panasonic er jo skiftet fra IPS-panel på forgængeren AX900, der ganske rigtig havde rigtig fine betragtningsvinkler. Fik du kigget på dine egne billeder ved demoen? Local dimming sikrer jo, at sort ikke udvasket fra vinkler for der er ikke rigtig noget lysgennemfald at intensivere, men farverne ændrer sig markant og blooming træder tydeligere frem startende fra 20-30 grader, oplever jeg.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |