|
HDTVtest af Panasonic ST50 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Marts-2012 kl. 17:44 |
Hej , her er en test af Panasonic`s nye ST50 model.
Det lyder som om at Panasonic har ramt plet i år. Den er bedre til at vise fex panorering og bedre sort niveau end fex VT30. Og ST50 er deres " mid range " tv... MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu glæder jeg mig bare til at Rasmus Larsen ( Flatpanels ) tester ST50 og GT50
![]() MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Ser yderst lovende ud
![]() |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Spændende. Nu må sige at VT50 har noget at leve op til, når deres midrange performer så godt. Ser frem til at læse VT50 tests
![]() |
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
Fedt. Det lyder super. Almindeligvis plejer jeg at købe top-modeller inden for elektronik, men eftersom det skal indkøbes en del elektronik i år, overvejer jeg GT50. Efter at have læst denne anmeldelse tænker jeg, at hvis jeg slligevel ikke køber topmodellen (VT50), hvorfor så ikke "nøjes" med ST50?
Hvad, mener I, retfærdiggør køb af GT50 (eller endda VT50) fremfor ST50? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |