|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() Sendt: 15-Maj-2008 kl. 22:08 |
HDX Player 900 er en Syabas Network Media Tank (NMT) baseret afspiller ligesom Popcorn Hour, Istar Mini og eGreat EG-M31A.
Indpakningen virker lidt "tarvelig" i forhold til de andre afspillere jeg har modtaget. Strømkabel er amerikansk og der følger ikke et europæisk med. Strømforsyningen virker både til 110 og 230 watt. Kablerne er standard kabler. Virker ikke så lækre som f.eks dem i Istar Mini pakken. Fronten er lavet i et lækkert metal, men designeren må have været blind. Fra højre: Istar Mini, eGreat, HDX 900, TViX. Alt i alt virker den utroligt soligt bygget, men designet på fronten og de manglende europæiske strøm kabel er da en bøf.
|
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
Fakker ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 315 |
![]() |
Hva faén skal du med så mange forskellige
|
|
![]() |
|
BumBum ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Ja man bliver helt misundelig
![]() |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Den der HDX900 vandt jeg på mpcclub.com. I dag står den på kontoret. Derudover så har jeg afspillere i alle værelser og i sommerhuset. |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
BumBum ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Og hvilken maskine er så efter din vurdering den bedste/kønneste/nemmeste/indeholder færrest bugs ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Personligt mener jeg det er TViX 6500 fra DViCO.
|
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |