recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Headamp til PC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Headamp til PC

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4944
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 23:18
Oprindeligt skrevet af Sethos Sethos skrev:

Nej, skal aldrig nogensinde rode med vand - Det har bestemt ingen interesse. Jeg ved vand har en masse fordele, men syntes de store slanger og tanke ser forfærdeligt ud, samt jeg ikke har overbevist om pris mod fordele. Måske engang om et par år

Jeg synes nu vand er pænere i stedet for en kæmpe stor blæser på CPU Smile
Til top
Sethos Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-April-2012
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sethos Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2012 kl. 23:24
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Jeg tror du har sat dine spil forkert op, alle de gamere som jeg snakker med sætter spillene op til flerkanals lyd og lader kortets dolby headphone opsætning konvertere de 8 kanaler om til 2 kanaler hvor man præcist kan høre placering af spillerne.

I gamle dage benyttede man EAX opsætning, men Dolby opsætningen er faktisk bedre til høretelefoner.

Du behøver  bestemt ikke at det falske emuleret surround lyd for at fastslå en lokation på en fjendtlig spiller. Selv almindelig stereo output kan fortælle dig hvilken vej de kommer fra med stor præcision. :) Bortset fra det er min konkurrence FPS dage over, jeg holder mig til RTS spil og milsims for det meste. 

Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Jeg synes nu vand er pænere i stedet for en kæmpe stor blæser på CPU Smile

Smagssag :) 

Redigeret af Sethos - 25-April-2012 kl. 23:27
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu