|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
![]() Sendt: 24-November-2010 kl. 16:09 |
Hej Folkens, bruger pt bare mit Nokia mobil headset til at høre de kloge snakke under BF2.
HVIS man nu skal ud og erhverve sig et headset der ikke koster 1500kr og man gerne vil have surround lyd eller bare god stereo lyd til skyde spil og GT5 osv. Hvad skal jeg så kigge efter og hvor?
Pt har jeg lyd via receiver og ud i hele stuen med surround og bassss og jeg skal give dig. Men tror fruen vil sætte pris på lidt mindre lyd. Har læst et par tråde som forvirrer mig med set up af nogle head sets. Vil gerne slippe for ledning men klarer mig også med. Mulighed for lige at slå mic fra vil være et plus!
Skal det koste 1500kr så må det jo være det, men håber da på man kan komme under 1000kr!
Ser frem til altid super svar fra alle jer flinke recorder folk. Nu med Fifa 11, GT5, Black Ops og gode gamle BF2 må man nok hellere se på et bedre head set :-)
|
|
TV:LG 65 C1
Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale PS5 NVIDIA SHIELD |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Dengang i de gode BC2 dage brugte jeg dette:
http://steelseries.com/products/audio/steelseries-siberia-v2-usb Det virker perfekt. God lyd, bare begrænset bass, sidder godt og generer ikke ved brug i flere timer. Prisen er også overkommelig også er der en god længde "snor" med til. Jeg fik det anbefalet af nogle kammerater og de er også godt tilfredse med det. Det koster 650kr http://www.dustinhome.dk/pd_5010373868.aspx Redigeret af SteffenD89 - 24-November-2010 kl. 18:05 |
|
![]() |
|
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
![]() |
Hej Steff, ja de gode gamle dage. BF2 holder stadig max! Synes jeg har læst om den og dig andet steds. Er det bare at købe den, der skal ikke andet erhverves?
|
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Hvis den skal i receiveren skal du lige have et adaptorstik i. http://www.av-connection.com/?ML=439
De har det så ikke mere hos AV-Connection, hvor jeg købte mit. Men det skal se ud ligesom de almindelige stik de har. Adaptorstikket har bare en lille hunindgang og et stort hanstik (så den passe i receiveren). Jeg kan ikke lige huske hvor stor den skal være, men det er vist omkring 2.5 ved hun og 3.5 ved han - jeg kan dog tage fejl. Du skal også ind og ændre i nogle indstillinger, sådan så du kan snakke på samme tid med at du får lyd - det havde jeg nemlig problemer med, men det viste sig at være fordi jeg havde gjort noget forkert. Så for at korte det hele ned skal du: Købe headset Købe adaptorstik Skifte indstillinger Redigeret af SteffenD89 - 25-November-2010 kl. 11:05 |
|
![]() |
|
![]() |
tak, men fy da føj hvorfor så besværligt?
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er en playstation ![]() Ved PC er det bare "plug n' play". Men eh det er stadigvæk et rigtig godt headset, også er det heller ikke så besværligt. Du skal bare lige ha' et adaptorstik til din receiver også ændre en indstilling inde i lydmenuen. |
|
![]() |
|
Ponduus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Jeg har selv dette http://www.logitech.com/en-roeu/gaming/headsets/devices/7362 på min ønskeliste.
Har læst flere steder at det skulle være helt i orden. Desuden går man aldrig helt galt i byen med Logitech.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |