|
Headset på LG C9 LØST |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Branchekender
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2014 Status: Offline Point: 359 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan ikke hjælpe dig med dit TV problem, men der er et alternativ, som man kan bruge til alle TV med en lydudgang (f.eks. en hovedtelefonudgang). Sælges også her: https://www.computersalg.dk/i/4821322/hall-audio-headphone-connector Det er en diskret bluetoothsender med bluetooth 5.0 som kan sende til to hovedtelefoner på samme tid. |
|
johnny57
Guld medlem Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 952 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er selvfølgelig en løsning, men lidt irriterende når der er indbygget Bluetooth.
Redigeret af johnny57 - 04-December-2019 kl. 20:35 |
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
johnny57
Guld medlem Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 952 |
Funktioner
Tak(0)
|
Efter at jeg har Googlet problemet, og læst en del. Har jeg fundet 1 løsning. Køb et par Beatsstudio 3 så er problemet løst. Alle andre headset jeg har prøvet virker IKKE.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |