|
headset på lg tv |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så skal det igennem en reciever. TV'er ikke egnet til videreførsel af lyd fra ext enheder
|
|
![]() |
|
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 653 |
Øv. Kan man ikke købe en slags mini reciever der er lige så lille som en Converter eller lignende
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det tvivler jeg på. Du kan vel sætte headsettet til afspilleren?
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5310 |
Oplys om typenummer på TV ![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 653 |
Jeg har sat det til min blu-ray recorder og den er hdmi 1 lige nu men på hdmi 2 har jeg chromecast og der kan jeg så ikke bruge headset
|
|
![]() |
|
Det er en lg 50ln540v
|
|
![]() |
|
Spørg dig selv om ikke du skulle ha brugt lidt flere penge, og få et TV med headset udgang. Det er jo klart at det er sparet væk på discountudgaven
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja, og der er kun 2 muligheder for at få lyd fra TVet, og det er via Scart (Analog lyd), og fra TOSLINK (Digitalt). |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Det var en til soveværelset så den skulle bare være billig men troede alle tv havde sådan en udgang ellers havde jeg ikke købt men nu ved jeg det til en anden gang.
Tak for hjælpen |
|
![]() |
|
ja og hvis jeg har forstået det rigtigt at hvis det er digitalt så kan jeg ikke bruge en digitalt til analog converter er dette korrekt
|
|
![]() |
|
Jeg tror ikke du skal forvente at lyd fra hdmi videresendes på nogen udgang på TV'et. Igen sparet væk.
|
|
![]() |
|
jeg mener fra optisk lyd udgang på tvet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |