|
headset på lg tv |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Optisk lyd udgang er også en udgang. Jeg tror ikke du skal forvente at hdmi videresender lyd til optisk udgang
|
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5310 |
||
Ikke noget jeg selv har prøvet, så ingen garanti herfra. ![]() Men der findes nogle HDMI audio extractor som du sender HDMI kilde signal igennem og henter lyd fra: Det må vist være noget lignende denne han viser: E-bay link for tilsvarende: Det hjælper så ikke for TV lyd, så det skal du hente som du allerede gør. Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 653 |
||
nu hvor du siger en optisk lyd udgang også er en udgang så kan jeg ikke forstå hvorfor jeg kan kan bruge så en converter www.av-cables.dk/coaxial-digital-converter/digital-converter-til-analog-phono.html?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner converter den ikke bare lyden til analog så jeg kan sætte mit mini jackstik i eller er det mig der bare ikke forstår det hvordan laver man et trykbar link
Redigeret af sokken - 06-November-2014 kl. 23:03 |
|||
![]() |
|||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 653 |
||
tak det vil jeg lige kigge på
|
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5310 |
||
Hvis HDMI signal sendes til optisk udgang kan du bruge den converter, men det gør det sandsynligvis ikke. Så det må du teste først, f.eks ved at tilslutte til receiver med Toslink og høre om lyd overføres fra HDMI input.
Marker det indsatte link, klik på blå globus værktøjs ikon "Indsæt hyperlink" (nr 5 fra venstre for oven), klik på OK i den boks der kommer frem. Mvh. JørgenT
Redigeret af JørgenT - 06-November-2014 kl. 23:38 |
|||
![]() |
|||
||
Nu er jeg ved at fatte det. Så vil jeg prøve at få sat et kabel i receiveren og se om det virker.
Mange tak for hjælpen alle sammen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |