|
Headset til blandet brug |
Besvar |
Forfatter | |
Lupzi
Ny bruger Oprettet: 10-December-2012 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-December-2012 kl. 14:59 |
Hey recodere
Jeg beklager hvis dette er posted på det forkerte sub forum men kunne ikke finde et dedikeret til headphones. Jeg havde oprindelig tænkt mig at bruge omkring 700-1000 kroner på et headset men efter noget ressearch er jeg blevet i tvivl. Min tvivl skyldes at der er en række velameldte headsets umiddelbart over hvad jeg havde tænkt mig at bruge (tænker på sennheiser PC 360, beyerdynamic pro 990, sennheiser HD 598 ) men er de så meget bedre at jeg bør hæve mit budget? De headsets de skal sammenlignes med tænker jeg er Logitech G35 samt siberia v2. Jeg har hidtil haft et Sennheiser PC 350 som jeg har været godt tilfreds med og ønsker noget tilsvarende i forhold til lydkvaliteten/mikrofonen. Det skal primært bruges til gaming sessions men eftersom jeg ofte hører musik i baggrunden til disse skal de også være gode til dette. Tldr: er der væsentlig forskel mellem et siberia v2/G35 og sennheiser PC 360/HD 598 ?
|
|
Lupzi
Ny bruger Oprettet: 10-December-2012 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
bump
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |