|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
skovsborg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2007 Status: Offline Point: 121 |
![]() Sendt: 20-September-2010 kl. 11:02 |
Hey
Jeg har et originalt ps3 headset, men synes at det gør avs i øret efter længere tids brug. Og det er sjældent at der spilles mindre end 1 times Cod, så det ville være rart at have noget behageligt på ørene.
Jeg har søgt i længere tid efter nogle ordenlige "hovedbøffer" med microfon i stil med mine Sennheiser til pc'en, men det skal selvfølgelig være trådløst.
Findes det overhovedet og hvis ja, så send lige et link
![]() |
|
![]() |
|
viking40 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
ps Online id ufo-viking
|
|
![]() |
|
skovsborg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2007 Status: Offline Point: 121 |
![]() |
I denne tråd spurgte jeg også om de kunne bruges til PS3, men det var der vist ikke nogen der kunne svare på |
|
![]() |
|
viking40 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
Denne sætning har jeg fortolket som om at de vil virke til ps3....da det ellers vil være sindsygt at sælge et ps3 spil med som bundle til de lyttebøffer .....
GA500 over-ear headsets from Sony, which are set to be bundled with a copy of the controversial Medal of Honor game for the PS3 on its release in October.
har googlet problemet lidt....og kun et sted kunne jeg finde et svar...på et andet forum
"mener" man at de vil virke til ps3 med en adapter
![]() '
Redigeret af viking40 - 20-September-2010 kl. 20:46 |
|
ps Online id ufo-viking
|
|
![]() |
|
![]() |
Fandt lige dette... godt nok på tysk
![]() |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Jeg har selv brugt Siberia Steelseries v2 til PS3 og det virker upåklageligt og er rigtig rare og have på i flere timer.
De er dog ikke trådløse, men der følger 3 meter snor med til og det er er intet problem og forlænge.
|
|
![]() |
|
BIGzag ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 29 |
![]() |
jeg bruger Turtle Bech The Ear Force X41
|
|
![]() |
|
![]() |
Men det er vel til Xbox 360 og ikke PS3?
|
|
![]() |
|
BIGzag ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 29 |
![]() |
rigtig,,, men vi bruger et USB lydkort til MIC.. og lyden ud via det optiske kabel.. virker super
|
|
![]() |
|
![]() |
Vil nu helst undgå kablet, da jeg sidder ca. 4 meter væk og spiller på 106", så jeg er lidt hooked på ovennævnte fra Logitech når det engang udkommer.
Så mangler der bare lige at man kan chatte med sine buddies udenom spillet lidt ala skype på pc'en, så er ps3'en lige i øjet da jeg mener at chatdelen er for ringe på PS3. F.eks. hvis man kommer på hvert sit hold i Call of duty hvor man ikke kan snakke med hinanden eller i Fifa10 hvor jeg ihvertfald tit oplever at den ene eller anden part har problemer med lyden/microfonen.
|
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() |
Vent til November og køb så dette Logitech headset
![]() New Logitech Wireless Headset F540 for PS3, Xbox 360 Combines Voice Chat and Game AudioRechargeable, Multi-Platform Headset Delivers Detailed Stereo Sound
|
|
![]() |
|
![]() |
Det var nu også dette headset som jeg linkede til på den tyske side
![]() Det er helt klart interessant.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |