recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Headset til PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHeadset til PS3

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
skovsborg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-December-2007
Status: Offline
Point: 121
Direkte link til dette indlæg Emne: Headset til PS3
    Sendt: 20-September-2010 kl. 11:02
Hey

Jeg har et originalt ps3 headset, men synes at det gør avs i øret efter længere tids brug. Og det er sjældent at der spilles mindre end 1 times Cod, så det ville være rart at have noget behageligt på ørene.

Jeg har søgt i længere tid efter nogle ordenlige "hovedbøffer" med microfon i stil med mine Sennheiser til pc'en, men det skal selvfølgelig være trådløst.
Findes det overhovedet og hvis ja, så send lige et link Tongue
Til top
viking40 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2010 kl. 18:58
ps Online id ufo-viking

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2010 kl. 19:09

I denne tråd spurgte jeg også om de kunne bruges til PS3, men det var der vist ikke nogen der kunne svare på Confused

Til top
viking40 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Februar-2008
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2010 kl. 19:53
Denne sætning har jeg fortolket som om at de vil virke til ps3....da det ellers vil være sindsygt at sælge et ps3 spil med som bundle til de lyttebøffer .....

GA500 over-ear headsets from Sony, which are set to be bundled with a copy of the controversial Medal of Honor game for the PS3 on its release in October.

har googlet problemet lidt....og kun et sted kunne jeg finde et svar...på et andet forum
"mener" man at de vil virke til ps3 med en adapter Ouch
'

Redigeret af viking40 - 20-September-2010 kl. 20:46
ps Online id ufo-viking

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 17:34
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 18:59
Jeg har selv brugt Siberia Steelseries v2 til PS3 og det virker upåklageligt og er rigtig rare og have på i flere timer. 

De er dog ikke trådløse, men der følger 3 meter snor med til og det er er intet problem og forlænge. 
Til top
BIGzag Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Maj-2010
Sted: DK
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 19:44
jeg bruger Turtle Bech The Ear Force X41
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 20:06
Oprindeligt skrevet af BIGzag BIGzag skrev:

jeg bruger Turtle Bech The Ear Force X41

Men det er vel til Xbox 360 og ikke PS3?
Til top
BIGzag Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Maj-2010
Sted: DK
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2010 kl. 00:58
rigtig,,, men vi bruger et USB lydkort til MIC.. og lyden ud via det optiske kabel.. virker super
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2010 kl. 07:55
Vil nu helst undgå kablet, da jeg sidder ca. 4 meter væk og spiller på 106", så jeg er lidt hooked på ovennævnte fra Logitech når det engang udkommer.

Så mangler der bare lige at man kan chatte med sine buddies udenom spillet lidt ala skype på pc'en, så er ps3'en lige i øjet da jeg mener at chatdelen er for ringe på PS3. F.eks. hvis man kommer på hvert sit hold i Call of duty hvor man ikke kan snakke med hinanden eller i Fifa10 hvor jeg ihvertfald tit oplever at den ene eller anden part har problemer med lyden/microfonen.

Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2010 kl. 10:11
Vent til November og køb så dette Logitech headset Smile

New Logitech Wireless Headset F540 for PS3, Xbox 360 Combines Voice Chat and Game Audio

Rechargeable, Multi-Platform Headset Delivers Detailed Stereo Sound

FREMONT, Calif. — Sept. 28, 2010 —Today Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) unveiled the Logitech® Wireless Headset F540. Designed for console gamers, the Logitech Wireless Headset F540 lets you connect up to three audio devices – including both your PS3™ and Xbox 360® – and delivers wireless stereo audio and voice chat without cords or tangles.

“We set out to build a great wireless headset for people who like to play at night, but need to keep it quiet so they don’t disturb anyone trying to sleep,” said Elliott Chin, Logitech’s senior manager of product marketing for gaming. “The result is an amazing audio experience for console gamers, no matter when they like to play. The Logitech Wireless Headset F540 delivers superior sound coupled with voice chat and does it all without a single cable running between you and your console.”
The Wireless Headset F540 includes a wireless base station with three analog inputs – making it easy to connect up to three audio devices, including your game console, TV, DVD player, Logitech Squeezebox™, MP3 player or other sources.

All the controls you need are right on the headset – including independent voice and game volume levels, microphone mute, and an input selector that lets you switch between any connected audio source without leaving the couch. For your comfort and convenience, the noise-isolating, over-the-ear design and adjustable padded headband give you an immersive experience and a comfortable fit. 

The Logitech Wireless Headset F540 uses 40-mm laser-tuned drivers to deliver detailed stereo sound. And the noise-canceling microphone means you can chat and be heard clearly in your favorite PS3™ and Xbox 360® online games.

Logitech’s 2.4 GHz digital wireless connectivity delivers gaming-grade wireless performance and frees you from living-room tangles. And there’s no need to replace batteries – the Logitech Wireless Headset F540 is rechargeable, delivering up to 10 hours of play time on a single charge. If you do run low on power, you can recharge while you play. (Actual battery life will vary with use, settings and environmental conditions. Rechargeable batteries have a limited number of charge cycles.)

Pricing and Availability
The Logitech® Wireless Headset F540 is expected to be available in the U.S. in October 2010 and in Europe in November 2010 for a suggested retail price of $149.99 (U.S.). Please visit www.logitech.com or our blog to learn more. 

About Logitech
Logitech is a world leader in products that connect people to the digital experiences they care about. Spanning multiple computing, communication and entertainment platforms, Logitech’s combined hardware and software enable or enhance digital navigation, music and video entertainment, gaming, social networking, audio and video communication over the Internet, video security and home-entertainment control. Founded in 1981, Logitech International is a Swiss public company listed on the SIX Swiss Exchange (LOGN) and on the Nasdaq Global Select Market (LOGI).

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2010 kl. 12:07
Det var nu også dette headset som jeg linkede til på den tyske side Wink
Det er helt klart interessant.

Til top

Besvar Besvar Side  12>