recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Heavy Rain
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHeavy Rain

 Besvar Besvar Side  <1 11121314>
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2010 kl. 10:25
Oprindeligt skrevet af jan160674 jan160674 skrev:

Hmnn dette spil bliver ved med at HHV begejstre/skuffe...
 
MULIG SPOILER (Marker for at læse)
 
I biljagten hvor man skal køre mod trafikken er vildt flot, men at man styrer uden om de modkørende selvom man misser hver anden taste tryk giver jo ingen mening. Jeg burde jo chrashe og dermed ændre historiens gang.
Samme med "elektrisk stød labyrinten" der trykker jeg det man skal man pludselig vælger min figur alligevel "Coward" udgangen...
 
Jeg begynder at tvivle på hvor meget man egentligt kan påvirke i dette her "SPIL". Der er i hvert fald en del scener der får samme udfald uanset hvad man gør. Ligesom der er mange scener hvor man bare skal prøve forfra, indtil det lykkedes så udfaldet vil igen blive det samme. (babyen skal f.eks. sove før man kan fortsætte) hvorfor er det ikke et valg bare at lade den ligge og skrige.
 
Har nogen fået et andet udfald ud af de 2 scener som er skrevet med hvidt...? 
 
Spillet ville jo være alt for hardcore hvis der ikke var et vis toleranceniveau fra spillet side af, før du dør.
Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2010 kl. 10:49
Det er jeg sådan set enig i Steffen. Man skal jo ikke dø fordi man misser en tast. Men jeg missede også adskellige. Det er bare plat at vælger man PIL HØJRE undviger man den modkørende ved at køre højre om. Gør man ikke noget undviger den også højre om. Så kan jeg ikke forstå formålet med at man skal kunne interagere, når man ikke gør nogen forskel alligevel. Jeg har på fornemmelsen at selvom man lader alle tastetryk fejle, kommer bilen stadig i mål. Det vil jeg prøve på et tidspunkt.
 
Der er slåkampene meget bedre.. misser man en tast får modstanderen typisk et slag ind. Ligeså i biljagten burde man ramme den modkørende. Og når man har ramt tilpas mange modkørende kunne bilen så gå i stykker eller lignende. Ligesom man vel kan tabe slåskampene.
 
Der burde i hvert fald være forskel på om man rammer tasterne eller ej.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2010 kl. 11:10
Om man kan ødelægge bilen helt og ændre lidt i historien aner jeg ikke, men jeg kan godt se din point og jeg tænkte selv det samme. Men jeg ved at der er et tidspunkt: SPOILER: hvor man skal stikke af fra politiet med Madison - efter man har skåret en finger af - der kan man blive fanget af polititet eller stikke af fra dem, hvilket jo så ændre en smule i forløbet.
Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2010 kl. 11:20
Lyder som om der går helt SAW i den..Glæder mig.
Til top
Halsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1086
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2010 kl. 11:24
Nu har jeg også spillet det igennem første gang, og er enig i at der generelt mangler noget mere detektivarbejde. Alt for lidt desværre Ouch

Er der andre end mig der savner lidt mere efterspil? Historien bliver bygget godt op igennem flere scener hvorimod efterspillet er IMO for kort (I hvert fald for min første alternative slutning).

/Halsted
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2010 kl. 11:58
Vil give dig ret i det med efterspillet... Eksempelvis undrede det mig at man fra den ene øjeblik til det andet får at vide hvem morderen er og så varer det ikke længe før spillet er slut... Lidt træls når det nu ellers imo er så gennemført et spil.
Til top
Halsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1086
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2010 kl. 12:58
Enig Strange,

Spoiler (marker for at læse):

Men samtidig savner jeg en opfølgning på Ethans blackout problemer, forsvinder de efter hele episoden eller er de bare pist væk og de lever alle lykkeligt til deres dages ende? Hvordan er forholdet til børnenes moder efter episoden? Hvorfor finder de ikke sammen igen, hvis Ethan nu går i behandling og måske tilgiver sig selv for den skyld han har følt for sin ældste søns død? Osv. osv..

Jeg savner lidt svar på disse men også andre "løse" ender.

/Halsted
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2010 kl. 13:19
Helt enig med din spoiler, Halsted.
 
For at svare paa dit sidste spsm: Fordi Madison er mere laekker. Man skal ikke gaa tilbage til en fuser.

BORING!
Til top
Halsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1086
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2010 kl. 13:25
Haha, ja det kan du have en pointe i Amorbavian LOL

Spoiler: (marker for at læse):

Du kan dog ikke benægte at de i starten af spillet virker som soulmates. En sammentømret familie.
De kan i det mindste komme på talefod, man ser dem ikke engang snakke sammen  til sidst hvilket jeg var lidt skuffet over Confused

Men der var sikkert en deadline der skulle nås med henblik på spillets udgivelse Wink

/Halsted
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2010 kl. 18:26
Oprindeligt skrevet af Halsted Halsted skrev:

Haha, ja det kan du have en pointe i Amorbavian LOL

Spoiler: (marker for at læse):

Du kan dog ikke benægte at de i starten af spillet virker som soulmates. En sammentømret familie.
De kan i det mindste komme på talefod, man ser dem ikke engang snakke sammen  til sidst hvilket jeg var lidt skuffet over Confused

Men der var sikkert en deadline der skulle nås med henblik på spillets udgivelse Wink

/Halsted
 
Ja, det skulle nok ud som et forårsspil. Sidste år havde vi f.eks. Killzone 2 (ved ikke om der kom andre spil?) som det helt store. Det kunne så være rart hvis vi havde GT5 til sommeren også en masse spil til det sidste halvår.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2010 kl. 19:27
Jeg skrev allerede tidligt i tråden, at de skulle have givet det et halvt til et helt år mere. Så havde det virkelig rykket.

BORING!
Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2010 kl. 15:59
SPOILER SPOILER
 
Fik en underlig bug i dag med dette spil. Havde gennemført én gang men Madison gik desværre bort da det blev lidt for fristende at se hvad doktor psykopaten kunne finde på.
Så jeg startede spillet fra der hvor Madison hyggede sig med doktoren. Denne gang reddede jeg hende. Jeg spillede derefter spillet igennem igen. Men det underlig var at jeg ikke fik flere scener med Madison efter den hos doktoren, og en reporter i TV fortæller til sidst hun er død.

Så hvad har lige slået hende ihjel som jeg ikke har set?

Kan så se i den film der kører til sidst at der er en scene i en Club,hvor jeg tror det er hende der danser, men er ikke sikker?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 11121314>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu