recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Heavy Rain
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHeavy Rain

 Besvar Besvar Side  <1 121314
Forfatter
Besked
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2010 kl. 16:09
Har i prøvet at spille udvidelsen "the taxidermist"?

Meget kort, men der er 5 forskellige endings, og der er flere måder at udløse hver enkelt på.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2010 kl. 19:38
Jeg har haft den siden udgivelse men har ikkr fået den prøvet og nu er jeg helt booked ud med Final Fantasy, Bad Company 2 og God of War 3 ._.
Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2010 kl. 22:58
SPOILER SPOILER
 
Nå gik længere tilbage og startede fra kapitlet før doktoren. Nu fik jeg så set, hvad hun kunne dø af senere (fald fra vinduet). Ved i om der er nogen måde man kan få Madison levende igennem spillet.
 
Og er det muligt at Ethan Mars ikke bliver skudt af politiet til sidst? I behøves ikke fortælle hvordan, blot om det er muligt.
 
Vedr: udvidelse så har jeg bestemt ikke brug for flere slutninger. Jeg har haft 3/4 forskellige eller i hvert fald variende slutninger. kunne godt tænke mig at få alle hovedepersonerne undtagen morderen igennem levende. Men er i tvivl om det virkelig kun kan blive et bad ending spil på den ene eller den anden måde???
Første gang jeg gennemførte døde Shaun, Madison og FBI agenten.
Anden gang døde Ethan og Madison.
 
Og kan ikke huske alle variationer, men der dør altid nogle af "heltene". 
 
Fedt spil, er meget mere positiv nu. Men den langsomme styring/spillestil driver mig endnu mere til vanvid nu hvor man gerne vil genspille kapitlerne hurtigt. Og det er virkeligt synd med al den screen tearing. Og hvorfor kan man ikke løbe, alle figurerne går så langsomt. Endelig er der nogle store plothuller hist og pist. 
 
Nå men vi kan vel konkludere det skal have en 8/10. Mange af kapitlerne er noget af det absolut fedeste jeg har spillet, så synd at de ikke lige fik de sidste ting på plads.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2010 kl. 00:42
Ja det er muligt.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2010 kl. 09:38
@jan
 
Hold da op hvor var der mange døde hos dig - og du synes ikke det var en bad ending?
Jeg har kun spillet det en gang, men det var kun morderen, der døde.
Gider ikke rigtig spille det igen, medmindre nogle venner vil prøve det, så kan det godt være...

BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2010 kl. 10:42
Udviklerne er vist allerede i gang med et nyt projekt (ikke en efterfølger) som skal udkomme "før end vi regner med".
Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2010 kl. 08:08
@amorbavian
 
Ja det var jo også det jeg mente at jeg synes spillet var alt for bad ending for mig.

Jeg har nu gennemført med alle figurerne i Live, og hold da op hvor skete der meget mere til sidst, med alle figurerne i spil. Og kæmpe happy end.
 
Men det er faktisk rigtigt fedt at gennemføre, hvor Madison + FBI fætteren er død (eller bare en af dem). Det giver nogle rigtigt mørke/skumle slutninger. Det er utroligt at de har lavet spillet så forskelligt fra gang til gang. Hvis det ikke var så frygteligt langsommeligt at komme igennem scenerne ville jeg spille det igennem flere gange.
Men jeg orker simpelthen ikke at spille omelet scenen, byggepladsen etc. igen Det er ufatteligt der ikke er lavet en slags "skip" til alle de scener der alligevel altid slutter ens. Så nu gider jeg ikke mere.
 
SPOILER SPOILER 
Man kan jo aldrig redde drengen der drukner på byggepladsen alligevel. (det siger ligesom sig selv), og sådan er det også med andre scener.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2010 kl. 09:30

*marker for at læse* Ja, det er en del af spillet at han dør og kan derfor ikke undgås. :)

Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 801
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2010 kl. 20:33
har også lige gennemført det. jeg lejede det gennem gamescribe, jeg har gennemført med alle i live. og har gennemført hvor alle var døde. det var et rigtig godt spil. men jeg havde rigtig mange grafik fejl og lyd fejl igennem spillet. og syntes jeg er rigtig ærgeligt, men jeg ville give spillet en 7-8 stykker ud af 10. syntes det er rigtig fedt med noget anderledes, men syntes desværre der er for mange gange i spillet hvor man ikke rigtig laver noget det er bare fyld. men ellers godt spil men ikke noget jeg vil spille igennem mange gange.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 121314
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu