|
|
Besvar ![]() |
Side <1 21222324> |
Forfatter | ||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Jow, det kan den godt. Men husk at der kan være meget forskelligt indhold i en ISO fil. I dette tilfælde kan den ihvertfald klare DVD'er i ISO filer og Blu-ray i ISO filer (dog ikke med DRM og for Blu-ray heller ikke menuer). En lidt sjov detalje (som viser dens XBMC rødder) er at den også kan afspille f.eks DVD'er i en ISO fil, som igen er pakket ind i Zip eller Rar arkiver).
Redigeret af hedberg - 03-December-2010 kl. 11:12 |
||
![]() |
||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
|
Boxee supports Adobe Flash 10.1, FLV/On2 VP6 (FLV/FV4/M4V), H.264 AVC (TS/AVI/MKV/MOV/M2TS/MP4), VC-1 (TS/AVI/MKV/WMV), MPEG-1 (DAT/MPG/MPEG), MPEG-2 (MPG/MPEG/VOB/TS/TP/ISO/IFO), MPEG-4 (MP4/AVI/MOV), DivX 3/4/5/6 (AVI/MKV), Xvid (AVI/MKV), and WMV9 (WMV/ASF/DVR-MS). det kan jeg da godt se nu ![]() ![]() EDIT: Det kan godt være man IKKE skulle se på sådan en Boxee 200 GBP
![]() ![]() Redigeret af McNiklas - 03-December-2010 kl. 12:51 |
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Apple TV kan mig bekendt ikke afspille MKV'er med høj bitrate, 1080p MKV'er og/eller Blu-ray ISO'er. Den er helt ude for mit vedkommende.
Mjoh.. Ofte går man hvad man betaler for. Prisen for en enhed er ikke så væsentlig for mig hvis bare den lever op til hvad den lover. Jeg fokuserer meget mere på om det virker ordenligt - for fornøjelsen ved at spare penge lever sjældent så længe som irritationen ved at have købt for billigt ![]() |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Redigeret af Hans j - 03-December-2010 kl. 15:14 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har læst den kan bitstreame HD lydsporene. Jeg mener ikke den kan dekode dem selv, men skal nok forsøge når jeg modtager den. |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
For mig er det mest interessant om den bitstream dem
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har bitstreamet DTS-HD Master Audio fra en Blu-ray .ISO med Boxee Box uden problemer. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Her oprettet en anmeldelses tråd af Boxee Box by D-Link hvor generelle spørgsmål om Boxee box nok hører bedst hjemme.
Redigeret af hedberg - 07-December-2010 kl. 10:18 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Har bestilt mig en Blackmagic Design Intensity Shuttle for at kunne grappe video fra HDMI enheder i FullHD.
![]() |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Har du mange HDMI enheder som ikke bruger HDCP? |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Har et par stykker, men det er mest for at kunne optage demonstrations og undervisnings videoer.
Eksempler kunne være en demonstration af en mediaafspiller eller en BIOS, fjernstyrings kort mm eller slet og ret operativ systemer hvor man ikke har mulighed for at optage skærmen med programmer som camtasia, Snagit eller tilsvarende. Jeg har da overvejet om man kunne optage f.eks en film eller et TV show ind imellem fra f.eks Yousee, men her ville jeg nok bruge component indgangen i den istedet for - da den jo netop er DRM fri. |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Det kan HDMI også blive. ![]() |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 21222324> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |