recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hedberg's projekt "Ny Hjemmebiograf"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hedberg's projekt "Ny Hjemmebiograf"

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2013 kl. 20:41
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Nej, men det har da godt nok været et "fimset" rum med den vægfarve og lampe LOL

Man kan da håbe det har været et børneværelse Smile
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2013 kl. 22:16
Oprindeligt skrevet af Schulz Schulz skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Nej, men det har da godt nok været et "fimset" rum med den vægfarve og lampe LOL

Man kan da håbe det har været et børneværelse Smile

Det var lige netop et børneværelse engang.. Et sødt pigeværelse.. Alternativet var at bruge "Piratværelset" i huset, som faktisk havde en sort væg i forvejen, men det var lige kort nok til at projektoren kunne smide billedet ned på lærredet.

Men det skrider frem af.. og med lidt held er det funktions dygtigt om et par uger..

Er der iøvrigt nogen der kender gode deals på en egnet rigtigt biograf rødt tæppe?

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Point: 930
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2013 kl. 01:29
//Guldhammer
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 23:27
Så kom vi et skridt nærmere... Lærredet kom op og projektoren blev indstillet.. 

Imorgen skulle jeg gerne hente sådan en biograf sofa.. 

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Point: 845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 23:48
Det ser rigtigt fint ud. Når du nu alligevel har malet rundt om lærredet, så tror jeg det ville være prikken over i'et at male eller hænge noget stof op foran træloftet, er det noget du har overvejet?
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 07:23
Ja, det har jeg overvejet. Jeg er dog temmeligt bekymret for at det vil ende med at blive en dug af støv. Har du set andre gøre det? Eventuelt en tråd hvor jeg kunne læse lidt om folks erfaringer med det? 

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 07:25
Oprindeligt skrevet af guldhammer guldhammer skrev:

Hvad med dette:

Ved ikke helt med mønsteret i det og det kan måske være farverne i min skærm, men jeg syntes den mangler den der varme røde farve jeg forbinder med biograf tæpper. 

Jeg tror jeg tager ned og kigger i en tæppebutik og ser hvad de kan fortælle. 

Redigeret af hedberg - 11-Maj-2013 kl. 07:26
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
kfcofir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Holbæk
Point: 635
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kfcofir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 09:55
Hola Hedberg..

Ja se og lige få malet lidt loft.. Smile

Her hos mig, har jeg bare profilloft i alm træfave og det skal males nu ( må man smide pic i din tråd eller skal jeg lige smide dem i egne tråd ? ) og de står for skyd nu..

Har lige bestilt et Lissau True Color lærred, og har lige lagt et sort løst tæppe foran lærred..

http://www.avforums.com/forums/members-home-cinema-gallery/1594763-my-loft-existing-conversion-made-into-cinema-room.html

Her er en tråd jeg har kikkede lidt på og tager udgangs punkt i Wink

Ellers en fino bio der er på vej hos dig..
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 20:23
Oprindeligt skrevet af kfcofir kfcofir skrev:

Hola Hedberg..

Ja se og lige få malet lidt loft.. Smile

Her hos mig, har jeg bare profilloft i alm træfave og det skal males nu ( må man smide pic i din tråd eller skal jeg lige smide dem i egne tråd ? ) og de står for skyd nu..

Har lige bestilt et Lissau True Color lærred, og har lige lagt et sort løst tæppe foran lærred..

http://www.avforums.com/forums/members-home-cinema-gallery/1594763-my-loft-existing-conversion-made-into-cinema-room.html

Her er en tråd jeg har kikkede lidt på og tager udgangs punkt i Wink

Ellers en fino bio der er på vej hos dig..

Argg.. Og nu er maleren lige gået. Tror lige vi venter lidt med at male loft. Har derimod fået hentet en sofa i Daels Bolighus, så nu er der noget at sidde i. 

Så skal blu-ray, kabler og alt det andet bare lige findes i en af de 50 flyttekasser der ikke er pakket ud endnu.. Det tager nok lidt :) 

Du uploader alle de billeder du har lyst til.. Det er altid godt med inspiration. 
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 21:53
Så kom jeg lidt længere.. Er lidt i vildrede omkring reolerne.. Syntes de ødelægger det, men hvor skal mine blu-ray's ellers være.. :-( 

Redigeret af hedberg - 11-Maj-2013 kl. 21:54
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 22:16
Hvor dybe er de reoler, og hvor har du købt dem? :)
Er det et skab, der er bagved? Og kunne de evt. være der?
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 22:22
Hvis reolerne skal stå sådan på hver side af sofaen, ville jeg gi' dem en neutral farve, så de "falder i med væggens farve", altså en grå tone
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu