|
Hedberg's projekt "Ny Hjemmebiograf" |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
De er købt i IKEA, er 16.5 cm dybe og hedder Bestå. Jeg tror ikke de laver netop denne variant mere.
|
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
|
Det var selvf. en mulighed. Jeg vil lige se hvordan de ser ud med Blu-ray's i. Overvejer også at ombygge skabet indvendigt, så en masse af dem kan stå der. Men tror ikke der er plads til dem alle når udstyr også skal være der.
|
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
|
Nej, det gør de desværre ikke. Jeg har snart opgivet at finde en reol, med passende dybde. Dem jeg har nu er desværre for små, og faktisk også for vakkelvorne. Hvis du vælger at prøve skabsløsningen, og får tilstrækkeligt med plads, så der bliver en reol til overs, vil jeg gerne købe den, hvis du kunne være interesseret (og self., hvis det passer geografisk). :)
|
||
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
||
![]() |
||
|
Det vil jeg lige huske på hvis jeg vælger ikke at bruge dem. Jeg ville dog forvente at bruge dem andre steder i huset.
|
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
|
![]() Det er blevet få minutter over midnat og dermed fars dag.. Min datter på 2 år har nok fået lidt hjælp, men har sammensat lidt memorabilia til biografen. Gamle filmspoler og og kassetter af f.eks Charlie Chaplin og Disney. |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
|
Biografen er kommet lidt længere. Kablerne er trukket og udstyret er sat op. Kabel bakkerne er købt, men mangler lidt lidt småtterier før kablerne kan trækkes pænt. MEN DET VIRKER og det er jo hovedsagen... :-) ![]() ![]() ![]() |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Uhhh Thomas, det ser jeg skønt ud - stort tillykke
![]() En late night hilsen fra Sdr. Strømfjord, Grønland.
|
||
![]() |
||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
|
Ja det begynder jo rigtig og tage form ;) lækkert! Også en god ide at gennemprøve det hele et par gange før du får sat det hele perfekt op ;p
|
||
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
||
![]() |
||
|
Tak for feedback'et.. Men tror jeg skal et smut i et byggemarked i dag og have det sidste småting, så jeg kan få skjult de kabler.. Det er specielt det med at få lavet hul igennem væggen ind til skabet og hul op i igennem fra skabet til hemsen hvor projektoren står der volder mig lidt kvaler. |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
|
Kablerne er nu skjult og biografen er ved at være færdig. Tilbage her i fase 1 er der et mørklægningsgardin. Regner med at tage et med kasse, lister og motor - men det løber op i ca. 4000,- så det må vente lidt - mener kæresten.
På et senere tidspunkt vil jeg så få et gulvtæppe og gardin foran lærredet. Men er ellers meget tilfreds med resultatet indtil nu. Redigeret af hedberg - 14-Juni-2013 kl. 10:22 |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
|
Ser rigtig fedt ud! Tillykke med det.
Hvilken type sofa har du bestilt og hvorfra? Jeg skal have fat i noget lignende, blot med plads til 4 :) Sidder man godt i dem?
|
||
![]() |
||
|
Takker.
Den er fra Daels Bolighus og jeg syntes man sidder rigtigt godt i den. Den hedder vist bare Cinema, men jeg kan ikke lige finde den på deres hjemmeside. Kan se at Jysk har en på tilbud til 2500 som ligner meget, men igen kun plads til 2. Jeg syntes ikke lige jeg er stødt ind i nogle med plads til 4 - på den anden side har jeg heller ikke ledt efter det. Redigeret af hedberg - 14-Juni-2013 kl. 10:21 |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |