recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hedberg's projekt "Ny Hjemmebiograf"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hedberg's projekt "Ny Hjemmebiograf"

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 22:51
Oprindeligt skrevet af Rolias Rolias skrev:

Hvor dybe er de reoler, og hvor har du købt dem? :)
Er det et skab, der er bagved? Og kunne de evt. være der?

De er købt i IKEA, er 16.5 cm dybe og hedder Bestå. Jeg tror ikke de laver netop denne variant mere.
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 22:54
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvis reolerne skal stå sådan på hver side af sofaen, ville jeg gi' dem en neutral farve, så de "falder i med væggens farve", altså en grå tone

Det var selvf. en mulighed. Jeg vil lige se hvordan de ser ud med Blu-ray's i. Overvejer også at ombygge skabet indvendigt, så en masse af dem kan stå der. Men tror ikke der er plads til dem alle når udstyr også skal være der. 
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2013 kl. 23:00
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Oprindeligt skrevet af Rolias Rolias skrev:

Hvor dybe er de reoler, og hvor har du købt dem? :)
Er det et skab, der er bagved? Og kunne de evt. være der?

De er købt i IKEA, er 16.5 cm dybe og hedder Bestå. Jeg tror ikke de laver netop denne variant mere.

Nej, det gør de desværre ikke. Jeg har snart opgivet at finde en reol, med passende dybde. Dem jeg har nu er desværre for små, og faktisk også for vakkelvorne.
Hvis du vælger at prøve skabsløsningen, og får tilstrækkeligt med plads, så der bliver en reol til overs, vil jeg gerne købe den, hvis du kunne være interesseret (og self., hvis det passer geografisk). :)
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 10:32
Det vil jeg lige huske på hvis jeg vælger ikke at bruge dem. Jeg ville dog forvente at bruge dem andre steder i huset. 

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 00:56

Det er blevet få minutter over midnat og dermed fars dag.. Min datter på 2 år har nok fået lidt hjælp, men har sammensat lidt memorabilia til biografen. Gamle filmspoler og og kassetter af f.eks Charlie Chaplin og Disney. 

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 00:59
Biografen er kommet lidt længere. Kablerne er trukket og udstyret er sat op. Kabel bakkerne er købt, men mangler lidt lidt småtterier før kablerne kan trækkes pænt. 

MEN DET VIRKER og det er jo hovedsagen... :-)  

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 02:15
Uhhh Thomas, det ser jeg skønt ud - stort tillykkeTongue

En late night hilsen fra Sdr. Strømfjord, Grønland.
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 10:06
Ja det begynder jo rigtig og tage form ;) lækkert! Også en god ide at gennemprøve det hele et par gange før du får sat det hele perfekt op ;p
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 10:22
Tak for feedback'et.. 

Det var det jeg prøvede at overbevise kæresten om da kokken var 1.30 i nat og jeg sad og så film.. Det skal jo testes ordenligt :-) 

Men tror jeg skal et smut i et byggemarked i dag og have det sidste småting, så jeg kan få skjult de kabler.. Det er specielt det med at få lavet hul igennem væggen ind til skabet og hul op i igennem fra skabet til hemsen hvor projektoren står der volder mig lidt kvaler. 

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2013 kl. 09:01
Kablerne er nu skjult og biografen er ved at være færdig. Tilbage her i fase 1 er der et mørklægningsgardin. Regner med at tage et med kasse, lister og motor - men det løber op i ca. 4000,- så det må vente lidt - mener kæresten. 

På et senere tidspunkt vil jeg så få et gulvtæppe og gardin foran lærredet. Men er ellers meget tilfreds med resultatet indtil nu.

Redigeret af hedberg - 14-Juni-2013 kl. 10:22
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Point: 641
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2013 kl. 09:58
Ser rigtig fedt ud! Tillykke med det.

Hvilken type sofa har du bestilt og hvorfra? Jeg skal have fat i noget lignende, blot med plads til 4 :)

Sidder man godt i dem?
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2013 kl. 10:16
Takker. 

Den er fra Daels Bolighus og jeg syntes man sidder rigtigt godt i den. Den hedder vist bare Cinema, men jeg kan ikke lige finde den på deres hjemmeside. Kan se at Jysk har en på tilbud til 2500 som ligner meget, men igen kun plads til 2. 

Jeg syntes ikke lige jeg er stødt ind i nogle med plads til 4 - på den anden side har jeg heller ikke ledt efter det. 

Redigeret af hedberg - 14-Juni-2013 kl. 10:21
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu