|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Maxven ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Tror du, det vil kunne lade sig gøre at få to FloppyDTV-S2 kort med floppyslot adapter til at sidde i dette kabinet SilverStone LC20B-M Home Theater Kabinet, BLACK? |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Ja....Du har jo 6 interne 3½ bays og et eksternt 3½ bay plus dine pci/pci express slots (Du kan altid venne dem om inde i kabinettet og sætte dem der hvor en harddisk normal ville sidde...hvis det endeligt skal være...)
Husk FloppyDTV kan sidde i PCI32 slot, PCIExpressx1 eller PCIexpresx16. Det er kun print uden ledere der sættes ned i whatever port....Selve forbindelsen foregår via firewire... Redigeret af Patriarken - 11-Februar-2009 kl. 19:09 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Hodor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 247 |
![]() |
Inden jeg fik en FireDTV var jeg også igennem et par andre producenters kort uden held. Der var ikke andet end problemer. Livet er for kort til WAF problemer med TV tuneren... køb FloppyDTV/FireDTV fra start! Dog havde et af kortene et addon kort lidt ala FloppyDTV til CAM alene. Nemlig et kort som bare skulle sidde i et slot på bundkortet men faktisk slet ikke brugte det slot til andet end at sidde fast i. Jeg var dog løbet tør for slots i bundkortet, så jeg satte CAM kortet i addon kortet, og satte addon kortet fast med den ene skrue i dens bracket. Fungerede fint. Så med mindre du regner med at flå dit CAM ud af dit FloppyDTV hvert andet øjeblik bør noget ligende, med forsigtighed, virke til nød. (Kortene kan vel i teorien vibrere når de ikke sidder i et slot da de kun er fæstnet foroven så.) Redigeret af Hodor - 12-Februar-2009 kl. 22:00 |
|
Stol aldrig på Renault forhandleren i Randers... http://www.bilbasen.dk/nyheder/ForumReadPost.aspx?PostId=988 98&Page=0
|
|
![]() |
|
Maxven ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Hvis jeg vil have to FloppyDTV-S2 kort i kabinettet, kan jeg så nøjes med at forbinde kablet fra parabolen (med to hoveder) til ét af kortene, som så er forbundet med det andet via firewire, og være i stand til at se ét program samtidig med, at jeg optager et andet? Jeg formoder, at jeg bliver nødt til at ofre mindst én PCI-slot, medmindre jeg borer hul i kabinettet til parabolkablet. Det bundkort, jeg har i tankerne, har tre PCI-slots. Det ene vil gå til et Wifi-kort, og hvis jeg forstår det rigtigt, vil det andet komme til at gå til det ene af FloppyDTV-S2 kortet. Hvis jeg også vil have DVB-T og radio, kræver det vel et PCI-kort, som kan håndtere begge dele. Nogen anbefalinger? Hvad med f.eks. Black Gold BGt 3540? Maxven
|
|
![]() |
|
Everex ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Du skal have et sat feed til hver kort, og sandsynligvis også et hoved til hver kort pga. polarisation af hovedet. Selve kortet (eller kortene) kan placeres i et slot i kabinettet hvor der ikke nødvendigvis er noget bundkort under – de skal bare kunne skrues fast i kassen så at sige. Herefter forbinder du kortet (kortene) med et firewire kabel internt i kabinettet (en firewire port kan loopes gennem det ene kort til det andet). |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
En dobbelt universel LNB er vel ok
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |