|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
MadManMingo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 253 |
![]() Sendt: 15-Januar-2009 kl. 10:04 |
Øøøøvvvvv mit vidunderlige Px70 er gået i stykker Jeg har fået at vide af flere, at der ikke er stor sandsynlighed for at det kan repareres. Og at jeg muligvis skal indstille mig på et nyt tv - Øv os' Lang historie kort. Hvilken blueray ville I vælge til et PZ80? Egentlig hælder jeg mest til Sony pga. gode erfaringer med min gamle recorder. Men det ville jo også være fedt med Viera-link i én fjernbetjening, hvis man valgte en Panasonic blueray. Det ville sandsynligvis blive i 2500,- klassen. Hvad ville I gøre? Redigeret af MadManMingo - 15-Januar-2009 kl. 10:07 |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Tja, det er jo et godt spøgsmål hvad man skal vælge. Kvalitetsmæssigt mener jeg ikke, at der er den store forskel mellem Panasonic og Sony. Så på den led må det være et "Design" valg der afgøre sagen. Læs eventuelt: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design-udenkomm.as px?articleid=2389&zoneid=6 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
NBA01 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-November-2007 Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Hej,prøv evt. at kigge herhttp://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pa geid=2193&productid=34887&categoryid={25AA7EA7-820F- 41D0-93F1-C1898BA07928}&nodeid =eller her:http://www.av-connection.dk/?PGr=1788&ML=882Sony'en har jeg ikke set, men pana'en gøre det rigtigt godt.Lidt billigere her:http://www.dustinhome.dk/pd_5010189448.aspx?csref=Prisjamfor else_Pricerunner_1744# Redigeret af NBA01 - 15-Januar-2009 kl. 11:11 |
|
![]() |
|
MadManMingo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 253 |
![]() |
Jeps NBA! Det er netop sådan et tilbud jeg tænker på - Jeg er dog nok bundet i valg af butik, men det passer jo også fint med expert-tilbuddet. Jeg er enig med Hother i, at kvaliteten nok er meget ens mellem Sony og Panasonic. Jeg synes dog altid, at Sony har været en tand længere fremme med logiske menuer. Er der nogen der har erfaringer med Viera-link? Ville det være tungen på vægtskålen for nogle af jer? |
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
Ikke for at springe boblen, men du kan vel ikke få overskud på forsikringssummen som du skriver?
|
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
Nogen forhandlere har haft en garanti som giver folk pengene tilbage. De fleste er dog skiftet til "Tilsvarende vare"
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har fået af vide af butiks-chefen i forretningen, at jeg muligvis kunne regne med beløbet tilbage og ikke kun "tilsvarende vare". Om det så skulle ende i "tilsvarende vare" gør det mig heller ingenting. Man kan jo bare ikke lade være med at gøre sig sine overvejelser, når man har fået det andet at vide. Hva' med Viera-link - nogen erfaringer? |
|
![]() |
|
ZuluKongen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 227 |
![]() |
Hej Nu er det sådan i DK at man kan lave ophævelse af køb, dvs. at hvis producenten (i dette tilfælde panasonic) godkender fejlen, altså siger det ikke kan repareres og sælger ikke kan ombytte til en 100% identisk vare (altså ikke bare et px70 i sort i stedet for en i sølv.. 100% identisk!!!). Så har man som køber ret til ophævelse af køb, dvs. pengene retur hvorpå man frit kan købe hvad og hvor man vil efterfølgende. Og dette er 100% sikkert. Nu er det jo bare lidt træls at man køber hos et dansk firma Merlin, som efterfølgene krakker, men hvis expert har overtaget reklamationsretten så bør der ikke være forskel. vh Zk
|
|
![]() |
|
![]() |
Det lyder jo rigtig godt. Har du en henvisning til en parragraf i en eller anden lovgivning, som underbygger "retten til ophævelse af et køb" og 100% identisk? Det kunne jo være at der var flere der ville have gavn af at kunne vifte med en lovhjemmel foran en flabet fona-mand (no offence |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Det er superlækkert! Styrer hele kæden fra afspiller over reciever til TV. Smid en skive i afspilleren og reciever/TV tænder automatisk på den rigtige indgang. Sluk for TVet og alt det andet slukker automatiskt |
|
![]() |
|
![]() |
Det kan man da vist ikke stå for, lyder det til. Menuerne og logikken i dem er selvfølgelig heller ikke så betydningsfuldt i en afspiller i forhold til en recorder. En stor del af grunden til at jeg valgte sony recorder i sin tid, frem for pana, var den logiske danske menu. Men det er pana vist også kommet efter siden. Tror det ender med en PANASONIC DMPBD35EGK BLUE-RAY Hvis så fremt i fald at jeg får hele beløbet tilbage Tak for svarene |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Tror jeg ikke du fortryder. Har været ovenud tilfreds med min BD30 so far. Og menuerne er lige så logiske som Sony's
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |