recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Held i uheld
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHeld i uheld

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
MadManMingo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 253
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2009 kl. 16:51
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af MadManMingo MadManMingo skrev:

Er der nogen der har erfaringer med Viera-link? Ville det være tungen på vægtskålen for nogle af jer?

Det er superlækkert! Styrer hele kæden fra afspiller over reciever til TV. Smid en skive i afspilleren og reciever/TV tænder automatisk på den rigtige indgang. Sluk for TVet og alt det andet slukker automatiskt  

@ Kampus

Understøtter din Panasonic fjernbetjening betjening af din Onkoyo receiver ved hjælp af viera-link, eller misforstod jeg dit svar?

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2009 kl. 17:36
Nej det er rigtigt forstået. Remoten til TVet styrer dog kun volumen på recieveren. Og på BD remoten styres volumen også af tv-volumen.

Redigeret af Kampus - 15-Januar-2009 kl. 17:38
Til top
McFrede Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-November-2008
Sted: Denmark
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2009 kl. 20:51

Jeg kører selv med PZ80 og Panasonic BD55, super combo, så BD35 er sikkert også fin...

Jeg skal dog lige nævne at jeg for under 14 dage siden har fået mit gamle PX70 tilbage fra reparation, samme problem som dig, dog mange streger der skiftede men primært var grønne. Ingen bytter dér, måske du er heldigere (well, 42" i soveværelset er nu heller ikke værst  )

Til top
ZuluKongen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Marts-2007
Point: 227
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2009 kl. 12:13

Ombytning af varen:   http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/1/03/1/

"Du kan omvendt heller ikke forlange ombytning til en anden og nyere model."  Derfor må du nøjes med at få dine penge retur.

"Sælger kan afvise ombytning og i stedet tilbyde afhjælpning"  altså repation hvis det er muligt.

ophævels af køb:      http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/1/03/3/

" Du har ikke pligt til at tage imod et tilgodebevis eller vælge andre varer i forretningen i denne situation."

Håber det kan bruges

vh zk.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu