|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
MadManMingo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 253 |
![]() |
|
@ Kampus Understøtter din Panasonic fjernbetjening betjening af din Onkoyo receiver ved hjælp af viera-link, eller misforstod jeg dit svar? |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Nej det er rigtigt forstået. Remoten til TVet styrer dog kun volumen på recieveren. Og på BD remoten styres volumen også af tv-volumen.
Redigeret af Kampus - 15-Januar-2009 kl. 17:38 |
||
![]() |
||
McFrede ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
|
Jeg kører selv med PZ80 og Panasonic BD55, super combo, så BD35 er sikkert også fin... Jeg skal dog lige nævne at jeg for under 14 dage siden har fået mit gamle PX70 tilbage fra reparation, samme problem som dig, dog mange streger der skiftede men primært var grønne. Ingen bytter dér, måske du er heldigere (well, 42" i soveværelset er nu heller ikke værst |
||
![]() |
||
ZuluKongen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 227 |
![]() |
|
Ombytning af varen: http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/1/03/1/ "Du kan omvendt heller ikke forlange ombytning til en anden og nyere model." Derfor må du nøjes med at få dine penge retur. "Sælger kan afvise ombytning og i stedet tilbyde afhjælpning" altså repation hvis det er muligt. ophævels af køb: http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/1/03/3/ " Du har ikke pligt til at tage imod et tilgodebevis eller vælge andre varer i forretningen i denne situation." Håber det kan bruges vh zk. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |