|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
lunge ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 427 |
![]() Sendt: 18-December-2005 kl. 14:41 |
Jeg har sat mig for at optage alle afsnit af Jul i Valhal
og lave dem alle om til divx så hele skidtet kan være på en dvd skive. (Pyh ![]() Desværre er afsnit 9 smuttet for mig fordi de "dejlige" håndboldkampe ![]() ![]() ![]() Jeg troede ellers jeg havde garderet mig ved at optage genudselsen dagen efter, men den skulle så også lige flyttes pga håndbolden ![]() MEN - når nu alle afsnittene har været sendt og julen er omme, er der så nogen der vil være med til at lave en byttehandel: En skive med alle afsnit (undtagen afsnit 9) som divx byttes med en skive med afsnit 9? |
|
Venlig hilsen
Jan |
|
![]() |
|
Jedi ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Hej Jan Jeg har afsnit 9, som divx, som du er velkommen til at få Send mig en pb mvh Jedi
|
|
![]() |
|
Beno ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
![]() |
Hej Lunge Er bare lidt nysgerrig: Præcis hvordan konverterer du til Divx fra det optagede? På PC eller..? Og hvis ja, hvilket program bruger du? Og hvilken optager har du?? På forhånd tak Beno |
|
![]() |
|
lunge ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 427 |
![]() |
Hej Beno Jeg bruger først DVD Decrypter (i IFO mode) til at kopiere skivens indhold ind på pc'en. Dernæst bruger jeg AutoGordianKnot til at konvertere til Xvid (gratis) eller divx (koster). Begge programmer er meget nemme at bruge og de koster ikke noget. Hvis man vælger at "ofre" 8-10 mb pr et minuts optagelse, kan man få en ganske hæderlig kvalitet ud af det. Det er selvfølgelig ikke samme kvalitet som "rå-dvd'en", men ganske udmærket hvis man gerne vil samle en serie el. lign. på en enkelt dvd skive. |
|
Venlig hilsen
Jan |
|
![]() |
|
Beno ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
![]() |
Hej Jan Vil det sige at AutoGordianKnot både kan konvertere til Xvid og divx, hvor konvertering til divX koster penge..? Og kan programmet hentes"alle" steder på nettet? Tak for hjælpen! Jeg forsøger - og vender tilbage hvis jeg får problemer... Beno |
|
![]() |
|
![]() |
Du kan hente Autogordianknot her.
men ups - det ser ud til at DVD Decrypter er blevet et betalingsprogram, men som de skriver her, er der brugbare alternativer. Det har jeg dog ikke prøvet. Autogordianknot er en pakke af forskellige programmer hvoraf Xvid er en inkluderet. Det er Divx ikke, men man vælger bare Xvid som den codec der skal konverteres med i programmet. Ja, bare spørg igen hvis der er noget du er i tvivl om ![]() |
|
Venlig hilsen
Jan |
|
![]() |
|
norbert ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() |
Her er et godt alternativ til DVD decrypter som er gratis: |
|
![]() |
|
birkholm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 241 |
![]() |
Hej Lunge ! Jeg har alle afsnit på DVD (6 afsnit pr. skive). Så der er snart 4 DVD'er hvis det har interesse. Venligst Birkholm |
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak for tilbudet Birkholm.
Jedi har været så supervenlig at uploade afsnit 9 til mig. så nu har jeg det hele. ![]() ![]() |
|
Venlig hilsen
Jan |
|
![]() |
|
0menat ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
hvilke program bruger i når i skal have avi filerne ned på en skive så de kan afspilles i en dvd afspiller? jeg har prøvet at bruge Nerovision Express, men tager 10 timer og mange af gangene jeg har prøvet er det hele gået i koks.. |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis du læser lidt længere oppe, så står det forklaret hvilke programmer der kan bruges. |
|
Venlig hilsen
Jan |
|
![]() |
|
0menat ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
jeg må ærklære at jeg i så fald er blind... kan kun læse hvordan man får filer fra ens optager ned på computeren og hvordan man laver dem om til xvid og divx. kan ik se hvordan man får filerne ned på en skive så de kan læses i en afspiller?? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |