|
help..Bose v30.. no, yes??? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
NickyJ ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2012 Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-August-2013 kl. 10:41 |
Jeg står sku nok til at vælge det her system da jeg kan købe det brugt til en fair pris.. men udfra hvad der bliver skrevet.. fx
"Elektronikken understøtter ikke lyd over HDMI, og der er ingen multikanal analog indgang, så dette system kan ikke gengive HD-lydformater i surround" så nu er det ikke til at vide om det yeees eller noooo.. Gider ikke ha kæmpe højtalee som jeg har oven på.. det sksal sku se stilet ud og kender ikke umiddelbart til andet ????? Håber på lidt hjælp.. vh |
|
NJ
|
|
![]() |
|
NickyJ ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2012 Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
udsnitten er taget fra en dum svensj anmelder.. om han er dum og uviden eller har ret ved jeg ikke..
|
|
NJ
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |