|
Henriks Budget bio - Synology + WD TV købt |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Så de er malet med noget akustisk transparant maling fra fabrik ? Jeg kan godt se du risikere at lukke enkelte "huller" hvis du spraymaler selv, meeeeeen, så meget tror jeg ikke det betyder (læg mærke til jeg skriver tror ![]() Har selv malet det tilsvarende fra Jem & Fix, aner ikke om de er ligeså effektive som de originale, men til gengæld sviner de (meget porøse). Der bruges en pæn del maling det er korrekt. Tror det er ca. en dåse per plade. Så sådan en Jem & Fix plade malet sort koster ca. 80,-, når man køber materialerne på tilbud.
|
|||
![]() |
|||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
||
Har ikke lige set, hvor du kommer fra, men jeg har sådan en fætter til at ligge hjemme hos mig i Aalborg. (Logitech fjernbetjening)
Hvis du kommer forbi, kan du få den, købte den forrige år... Har prøvet den af een gang.
Ellers så ligger den bare i en skuffe.
/Christian
|
|||
![]() |
|||
Fonne ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 33 |
||
Lyder til at det bedste måske ville være at købe en enkelt plade Troldtek og teste lidt på, både med maling og evt stof bare for at se om det er noget der kan fungere ordenligt - Skal ihvertfald lige kigges nærmere på hvis de kan købes farvet.
Arbejder i Støvring, men det vil jeg da rigtig gerne afhente hvis du ikke bruger den - Ved ikke om det haster, men smider dig lige en mail her senere i aften.
|
|||
![]() |
|||
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
||
Tror ikke de er malet med akustisk transparent maling - men vil tro at man nemt kommer til at give for meget maling så hullerne lukkes. |
|||
![]() |
|||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
||
![]() Redigeret af Bravo - 20-December-2012 kl. 12:59 |
|||
![]() |
|||
Fonne ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 33 |
||
Lidt forsinket, men du har fået en besked Bravo :-) ...
Er stadig igang med at læse op på en lang række ting, bla se om det kan betale sig at købe en brugt projekter med ~1 år på dagen og få en større model end det jeg vil kunne få råd til fra ny. |
|||
![]() |
|||
||
Besvaret
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |