recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Henriks Budget bio - Synology + WD TV købt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Henriks Budget bio - Synology + WD TV købt

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2012 kl. 11:59
Oprindeligt skrevet af SosFarum SosFarum skrev:

Du skal regne med at effekten af Troldtekt pladerne bliver mindre hvis du maler dem. Desuden skal der vist bruges rigtig meget maling. Mener de fås i sort/grå fra fabrikken - kan nok bedre betale sig.

Så de er malet med noget akustisk transparant maling fra fabrik ?

Jeg kan godt se du risikere at lukke enkelte "huller" hvis du spraymaler selv, meeeeeen, så meget tror jeg ikke det betyder (læg mærke til jeg skriver tror LOL).

Har selv malet det tilsvarende fra Jem & Fix, aner ikke om de er ligeså effektive som de originale, men til gengæld sviner de (meget porøse). Der bruges en pæn del maling det er korrekt. Tror det er ca. en dåse per plade. Så sådan en Jem & Fix plade malet sort koster ca. 80,-, når man køber materialerne på tilbud.
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2012 kl. 12:12
Oprindeligt skrevet af Fonne Fonne skrev:

Pengene er små, og indtil videre læser jeg mig stadig igennem tråd efter tråd, men indtil videre har jeg kigget på noget ala dette:

- Logitech Harmony 300l (119 kr) 

Har ikke lige set, hvor du kommer fra, men jeg har sådan en fætter til at ligge hjemme hos mig i Aalborg. (Logitech fjernbetjening)

Hvis du kommer forbi, kan du få den, købte den forrige år... Har prøvet den af een gang.

Ellers så ligger den bare i en skuffe.

/Christian
Til top
Fonne Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-November-2008
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fonne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2012 kl. 12:30
Lyder til at det bedste måske ville være at købe en enkelt plade Troldtek og teste lidt på, både med maling og evt stof bare for at se om det er noget der kan fungere ordenligt - Skal ihvertfald lige kigges nærmere på hvis de kan købes farvet.

Oprindeligt skrevet af Bravo Bravo skrev:

Pengene er små, og indtil videre læser jeg mig stadig igennem tråd efter tråd, men indtil videre har jeg kigget på noget ala dette:

Har ikke lige set, hvor du kommer fra, men jeg har sådan en fætter til at ligge hjemme hos mig i Aalborg. (Logitech fjernbetjening)

Hvis du kommer forbi, kan du få den, købte den forrige år... Har prøvet den af een gang.

/Christian

Arbejder i Støvring, men det vil jeg da rigtig gerne afhente hvis du ikke bruger den - Ved ikke om det haster, men smider dig lige en mail her senere i aften.
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2012 kl. 12:42
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Så de er malet med noget akustisk transparant maling fra fabrik ?

Jeg kan godt se du risikere at lukke enkelte "huller" hvis du spraymaler selv, meeeeeen, så meget tror jeg ikke det betyder (læg mærke til jeg skriver tror LOL).

Har selv malet det tilsvarende fra Jem & Fix, aner ikke om de er ligeså effektive som de originale, men til gengæld sviner de (meget porøse). Der bruges en pæn del maling det er korrekt. Tror det er ca. en dåse per plade. Så sådan en Jem & Fix plade malet sort koster ca. 80,-, når man køber materialerne på tilbud.

Tror ikke de er malet med akustisk transparent maling - men vil tro at man nemt kommer til at give for meget maling så hullerne lukkes.
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2012 kl. 12:58

Lyder til at det bedste måske ville være at købe en enkelt plade Troldtek og teste lidt på, både med maling og evt stof bare for at se om det er noget der kan fungere ordenligt - Skal ihvertfald lige kigges nærmere på hvis de kan købes farvet.

Oprindeligt skrevet af Bravo Bravo skrev:

/Christian

Arbejder i Støvring, men det vil jeg da rigtig gerne afhente hvis du ikke bruger den - Ved ikke om det haster, men smider dig lige en mail her senere i aften.
Den render ingen steder.... Smile

Redigeret af Bravo - 20-December-2012 kl. 12:59
Til top
Fonne Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-November-2008
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fonne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2012 kl. 19:52
Lidt forsinket, men du har fået en besked Bravo :-) ...

Er stadig igang med at læse op på en lang række ting, bla se om det kan betale sig at købe en brugt projekter med ~1 år på dagen og få en større model end det jeg vil kunne få råd til fra ny.
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2012 kl. 12:02

Lidt forsinket, men du har fået en besked Bravo :-) ...

Er stadig igang med at læse op på en lang række ting, bla se om det kan betale sig at købe en brugt projekter med ~1 år på dagen og få en større model end det jeg vil kunne få råd til fra ny.
Besvaret Tongue
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu