|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Anima altså en stor fuldvoksen (de vokser til de er 4-5 år!) maine coon han kan blive op til 10kg uden at virke fed overhovedet, bare et ordentligt skrummel. Vores Killing har en fodfettish og det er ikke altid lige sjov for det første fordi han nemt gaber over en ankel eller fod, og for det andet når først han holder godt fast slipper han ikke lige sådan... så vil han lege, også kan han iøvrigt fint se hvad der er på spisebordet bare ved at rejse sig op på bagbenene og kigge ind over bordet De kommer ikke hjem med så mange fugle, men vores hunkat slæber 1-2 mus med hjem i døgnet i højsæsonen hun er en god jæger.. spiser dem ikke blot en gave. Det er en ganske vidunderlig katterace som er ualmindeligt kærlig og godmodig, "snakker" meget med en og opsøgende, vores hankat ligger altid og nusser min 11årige dreng når han skal sove, og det har han altid gjort... ikke for sjov de går som den blide kæmpe Se her for ide om en pæn stor maine coon (vores killing ligner iøvrigt den på billedet rigtigt meget bare med lidt kortere pels og mindre, vi har 3 maine coon katte) sorry det blev en kattetråd men nu var det jo bragt op
Redigeret af rhsin - 20-September-2009 kl. 21:37 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Jeg havde ingen anelse om at katte kunne blive så store, at de kunne spise en gravhund til morgenmad
![]() Man skal sq have godt med plads hvis man skal have en kat som er så stor. Jeg er nu mere til hunde - specielt siberian husky! |
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() |
hej henrik hvor har du købt de M&K S-85 ... og hvor kan jeg læse mære om dem ... er de klasse bedere and de k7 som bliver solgt pg i felles køb ? jeg kan også se at de er Made in USA
Redigeret af sani - 20-September-2009 kl. 23:47 |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
De laves ikke mere..
Så brugt er det eneste sted du finder dem, som sagt er de modeller højere end k5-k7 lige som B&W 6xx og B&W 8xx serien, Osv. |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |