|
Hente eget musik fra iTunes til iPhone? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo 10 m. Må prøve om det kan nå. |
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1188 |
Ellers er PCen vel til at flytte
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Tror lige det går. Det er fordi routeren er ophængt i teknikrum og koplet på antenneledning - Stofa bredbånd. Og PC'en står i modsatte ende af huset. Troede godt jeg kunne hente musikken fra PC'en til iPhone uden at være online. Det er godtnok noget bøvl ![]() |
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1188 |
Så kan du jo flytte dit musikbibliotek til din nye PC ved samme lejlighed
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
Håber jeg kan finde ud af det, for det ville være fedt |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6682 |
Ja, du skal flytte hele biblioteket fra den gamle PC til din Mac, så det ligger i iTunes.
Apple understøtter ikke at musikken "formerer sig", derfor kan det ikke flyttes med iPhone. Jeg finder lige en vejledning til dig, Kampus. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6682 |
Hvis du ved hvor musikken ligger på din PC, er der ingen problemer.
Men hvis du har spillelister og en organisering, du har lavet på PC, du vil have med på Mac, så brug denne vejledning til at konsolidere dit musikbibliotek på pc, før du flytter det hele til Mac. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Tak for det Brixen
![]() Men kan jeg se min Macbook fra min Windows XP PC, når den er tilsluttet netværket? Det er vel nødvendigt for at flytte iTunes musikbiblioteket til Mac'en. Jeg har ikke lavet spillelister eller andet, men har bare en stak CD'ere med cover i iTunes. Redigeret af Kampus - 30-Juni-2016 kl. 12:47 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7129 |
Ja flyt alt musik over på din Mac. Så har du den til næste gang.
|
|
![]() |
|
Du kan også bruge Apples program til at flytte dit musik:
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
De kan ikke finde hinanden ![]() Selv med netledningen direkte fra PC til Mac virker det ikke ![]() Redigeret af Kampus - 01-Juli-2016 kl. 10:58 |
|
![]() |
|
Det er godt nok frustrerende
![]() Da jeg ikke kan overføre musikbiblioteket fra PC til Mac, har jeg rippet CD'er til Mac. Så fik jeg taget nogle andre og nyere. Men hvordan får jeg nu musikken over på iPhonen? Der står: Opret en spilleliste ved at trække sange hertil. Men jeg vil trække albums over, og det vil maskinen ikke. Hvordan gør jeg det? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |