recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hente eget musik fra iTunes til iPhone?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hente eget musik fra iTunes til iPhone?

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24662
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2016 kl. 20:25
Med iTunes åben, gå ind i din iPhone. Gå ned til musik, som på billedet, og ovre i højre siden, kan du se at der står kunstnere. Hvis du går længere ned, så er der albums. Marker dem du vil have ind, og nu vil der nede i højre hjørne stå anvend. Tryk der, så synkroniserer den, og så skulle de komme ind.




Redigeret af Flemming Larsen - 01-Juli-2016 kl. 20:27
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2016 kl. 20:33
Ok! Så langt så godt. Men nu spørger den om: Skal sikkerhedskopier af "xxxxxxx iphone" krypteres?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24662
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2016 kl. 20:39
Har du fået musikken ind nu? Jeg krypterer min hvergang, for så får du alt med, når du næste gang.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2016 kl. 20:42
Synes det er noget mærkeligt noget at musikken skal krypteres. Men sådan som det står tør jeg næsten ikke andet, for det influerer vist på en masse andet på iPhonen

Arghh endnu en adgangskode! Jeg får flip af det lort

Redigeret af Kampus - 01-Juli-2016 kl. 20:43
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24662
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2016 kl. 20:43
Der sker ikke andet, at du får en backup af alt som er på den. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2016 kl. 20:47
Det har jeg jo i forvejen fra da jeg skiftede tlf. Gider ikke flere adgangskoder
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2016 kl. 20:49
Der er ikke kommet noget over selvom jeg har set foroven at der er overført 207 sange
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24662
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2016 kl. 20:51
Har du trykket på anvend? Eventuelt tryk synkroniser.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2016 kl. 20:53
Trykkede Bibliotek på tlf, og så kom 13 ud af 16 album frem. Hvor blev det herlige flipsystem af, hvor man kunne bladre i coverne?

Red: der ligger 3 album oveni hinanden fordi det er samme kunstner. Foroven er der 3 album cover som jeg ikkehar bestemt skal være der. Og så er resten listet nedad uden cover. Det grimmeste layout ift tidligere

Redigeret af Kampus - 01-Juli-2016 kl. 21:02
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2016 kl. 21:18
Men der mangler 3 albums af dem der er på listen og med flueben. De tre albums vist øverst er med i listen nedad. Så gad vide hvor de sidste 3 er blevet af?
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2016 kl. 09:15
[QUOTE=Kampus] Trykkede Bibliotek på tlf, og så kom 13 ud af 16 album frem. Hvor blev det herlige flipsystem af, hvor man kunne bladre i coverne?

Prøv at vende telefonen på siden.

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2016 kl. 09:45
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

[QUOTE=Kampus] Trykkede Bibliotek på tlf, og så kom 13 ud af 16 album frem. Hvor blev det herlige flipsystem af, hvor man kunne bladre i coverne?

Prøv at vende telefonen på siden.


Hjælper ikke noget med IOS 9.3.2
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu