|
Hente eget musik fra iTunes til iPhone? |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så prøv at vifte ned øverst. Her kan du slå rotere funktion til og fra.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Heller ikke det virker. Swipe fra oven er Kalender, vejrudsigt og værdipapirer Du tænker på Kontrolcenter, som swipes op nedefra. Så har lige slået den til og slået rotere funktion til og fra, uden det har nogen indvirkning på visning af covers i musik app'en. Desværre, det var ellers fedt på min iPhone 4S Redigeret af Kampus - 02-Juli-2016 kl. 10:02 |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har nok ret. Må lige tjekke med min iPod der kører ios 9. Synes ellers at layout er ret godt.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skal bare vænne sig til det, så er det sikkert udmærket. Men når der er flere albums med den samme kunstner, ligger de oven i hinanden i oversigten og afspilningen stopper ikke efter 1 album. Det synes jeg er en forringelse. |
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |