|
Henter data, men kommer ikke videre |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
crewealex ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2020 Sted: Thisted Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Januar-2020 kl. 12:48 |
Jeg er kunde hos Lunar Way Bank.
Så når jeg skal søge et billån, så skal jeg søge hos jeres samarbejdspartner Nykredit Bank, da Lunar Way er en ny bank og ikke selv har udlån endnu. Men jeg skal give tilladelse til at de får oplysninger fra Skat.dk Jeg logger på med NemId og finder Lunar Way Bank i listen over banker. Siden henter data, men kommer ikke videre. Siden tænker og tænker, men der sker ikke mere. Har I råd og ideer til hvad jeg kan gøre for at få det til at virke? |
|
![]() |
|
crewealex ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2020 Sted: Thisted Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har reset cookies og prøvet anden browser.
|
|
![]() |
|
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
Har du prøvet at vælge Nykredit Bank ? Redigeret af Furry - 13-Januar-2020 kl. 07:55 |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
![]() |
|
Jeg har ikke netbank i Nykredit, så jeg kan ikke vælge Nykredit Bank. Jeg skal vælge Lunar Way
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |