|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
enoch ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() Sendt: 30-April-2006 kl. 16:07 |
Hej Alle Jeg er nu næsten færdig med at få lavet min MCE boks, det hele ser ud til at spille fint.... Jeg benytter o2grabber og bladerunner til at hente nyeste EPG lister med og "lægge" dem ind i MCE. Kl. 04.00 er MCE sat til at kører sin "optimering" hvor EPG også "downloades" fra harddisken (Bladerunner). Er det muligt på en eller anden måde at kører den EPG download manuelt via et script? (Hent de seneste programoversigter) Grunden er at jeg kører o2grabber og bladerunner mere end en gang om dagen for at sikre mig at EPG data'erne er så valide som muligt, men det kræver pt. at jeg går ind i MCE og vælger Hent de seneste programoversigter. MVH Peter |
|
![]() |
|
enoch ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
Er der virkelig ikke mulighed for at "tvinge" MCE til at hente EPG listen, andet end under dens "Optimering" som man sætter til en gang om dagen? MVH Peter |
|
![]() |
|
mumitrolddk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Er der en venlig sjæl der vil "hjælpe mig" med at få det sat rigtigt op? Jeg mangler en del kanaler - og har fået at vide at det er muligt at gøre på samme måde som du gør. Er der nogen der har et link til en guide eller noget? På forhånd tak for hjælpen. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej.. Se http://www.multimediacenter.dk/forum/forum_posts.asp?TID=153 &PN=1&TPN=1 Det kan drille lidt med at lave den der channelinfo.xml fil, men ellers skriv. MVH Peter |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |