recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hentning af EPG manuelt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHentning af EPG manuelt?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
enoch Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Emne: Hentning af EPG manuelt?
    Sendt: 30-April-2006 kl. 16:07

Hej Alle

Jeg er nu næsten færdig med at få lavet min MCE boks, det hele ser ud til at spille fint....

Jeg benytter o2grabber og bladerunner til at hente nyeste EPG lister med og "lægge" dem ind i MCE. Kl. 04.00 er MCE sat til at kører sin "optimering" hvor EPG også "downloades" fra harddisken (Bladerunner).

Er det muligt på en eller anden måde at kører den EPG download manuelt via et script? (Hent de seneste programoversigter)

Grunden er at jeg kører o2grabber og bladerunner mere end en gang om dagen for at sikre mig at EPG data'erne er så valide som muligt, men det kræver pt. at jeg går ind i MCE og vælger Hent de seneste programoversigter.

MVH

Peter

Til top
enoch Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2006 kl. 21:44
Oprindeligt skrevet af enoch enoch skrev:

Hej Alle

Jeg er nu næsten færdig med at få lavet min MCE boks, det hele ser ud til at spille fint....

Jeg benytter o2grabber og bladerunner til at hente nyeste EPG lister med og "lægge" dem ind i MCE. Kl. 04.00 er MCE sat til at kører sin "optimering" hvor EPG også "downloades" fra harddisken (Bladerunner).

Er det muligt på en eller anden måde at kører den EPG download manuelt via et script? (Hent de seneste programoversigter)

Grunden er at jeg kører o2grabber og bladerunner mere end en gang om dagen for at sikre mig at EPG data'erne er så valide som muligt, men det kræver pt. at jeg går ind i MCE og vælger Hent de seneste programoversigter.

MVH

Peter

Er der virkelig ikke mulighed for at "tvinge" MCE til at hente EPG listen, andet end under dens "Optimering" som man sætter til en gang om dagen?

Der er ikke mulighed for at genstarte et service, kører et program eller andet? MS må vil selv kører et eller andet?

MVH

Peter

Til top
mumitrolddk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2006 kl. 09:01

Er der en venlig sjæl der vil "hjælpe mig" med at få det sat rigtigt op? Jeg mangler en del kanaler - og har fået at vide at det er muligt at gøre på samme måde som du gør.

Er der nogen der har et link til en guide eller noget?

På forhånd tak for hjælpen.

Til top
enoch Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2006 kl. 09:12
Oprindeligt skrevet af mumitrolddk mumitrolddk skrev:

Er der en venlig sjæl der vil "hjælpe mig" med at få det sat rigtigt op? Jeg mangler en del kanaler - og har fået at vide at det er muligt at gøre på samme måde som du gør.

Er der nogen der har et link til en guide eller noget?

På forhånd tak for hjælpen.

Hej..

Se http://www.multimediacenter.dk/forum/forum_posts.asp?TID=153 &PN=1&TPN=1

Det kan drille lidt med at lave den der channelinfo.xml fil, men ellers skriv.

MVH

Peter

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu