|
Hentning af gratis app kræver betalingsoplysninger |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok, det kigger jeg lige på |
||
huntiedk
Guld medlem Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du burde kunne gøre det direkte fra din telefon/ipad - det valg har jeg ihvertfald: I indstillingerne vælger jeg Itunes & App Store, og klikker på apple-ID'et i undermenuen. Trykker "Vis Apple-ID" og indtaster kodeord. Ved klik på "Betalingsinfo" kan jeg skifte fra "Visa" til "Ingen". Har du de samme muligheder, eller hvor hopper kæden af?
Redigeret af huntiedk - 25-Juli-2014 kl. 21:14 |
||
Øst, vest, ::1 bedst
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej det gør ingen forskel. Får kun et vindue frem, hvor der står: App Store holder OSX og programmer fra app store ajour. Og så er der kasser med flueben med arbejdsopgaver. Og nederst en knap med teksten: Søg nu |
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du er i App Store på Mac'en - du skal i iTunes Store i iTunes på Mac'en.
Men derudover kan du sagtens ændre kontooplysninger i App Store også. App Store på computeren er til programmer til computeren. Redigeret af lunddal - 25-Juli-2014 kl. 21:24 |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
det var brugbart. så skulle jeg kunne hente gratis apps? er der en der kan fortælle mig hvorfor der ikke er automatisk stort bogstav efter punktum og i start af tekst?
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
ja virker også i itunes store.
|
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er der ikke i Safari på Mac. Hvis det er nogle steder, så er det programmet, der laver det. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
huntiedk
Guld medlem Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det skulle jeg mene |
||
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
det er da irriterende
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
og det kan jeg! har lige hentet etilbudsaviser til ipad. en genial app der læser alle tilbudene for dig, hvis du søger en bestemt vare.
|
||
huntiedk
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu er den gal igen! Kan ikke opdatere gratis apps uden at godkende 61 siders betingelser. Læste side 1, der omhandler betaling og gebyrer og Apple ret til at hæve på mit kort osv osv. What to do, jeg orker ikke at læse 61 sider juridiske spidsfindigheder...
|
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |