|
Her er DR's nye strategi frem mod 2025. |
Besvar |
Forfatter | |
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-Oktober-2021 kl. 13:54 |
Hej. Medarbejdere hos DR er i dag på et stormøde blevet orienteret om ændringer, samt DR's nye strategi frem mod 2025: Og nye strategi frem mod 2025: Hvad syntes I? Hilsen Carsten. |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Firkantet og skræmmende!
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Blir omtalt i aftenens Deadline på DR2.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fedt,at de endeligt flytter voksen indhold væk fra P3 . Har været voldsomt belastende løbende at skrue ned for P3’s uudholdelige rotation af børne hiphop/rap, når man feks vil høre Sport. .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sådan er vi så forskellige.
Trods min “fremskredne alder” der langt overstiger der kommende P3’s aldersgruppering, begræder jeg flytningen. Jeg er ikke nok “gammel og gået i stå” til P4. Klaus
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |