recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Her er rygter om apple tilladt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Her er rygter om apple tilladt

Besvar Besvar Side  <1 636465
Forfatter
Besked
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 788
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2018 kl. 22:56
Oprindeligt skrevet af Chrizzy Chrizzy skrev:

Jeg kan godt se, hvad du mener, men jeg synes nu at sync med beskeder i iCloud er genialt. Jeg har fx lige fået en ny iPad, hvor jeg rigtig gerne ville have mine beskeder med over på, og det er jo rigtig nemt og smart med iCloud sync.

Derudover, så sker det RIGTIG tit, at de beskeder, som jeg i løbet af dagen modtager på min iPhone, de IKKE kommer over på min MacBook når jeg åbner den når jeg kommer hjem. Det er rigtig irriterende, for at sige det rent ud.

Og sidst men absolut ikke mindst, så går mit OCD helt amok, når de beskeder jeg sletter på min iPhone IKKE bliver slettet på min MacBook Pro og nu også iPad, men de kører hver deres liv. Med det nye med beskeder i iCloud sync er det helt genialt, når man sletter en besked på én enhed, så slettes de jo over alt, så alle ens enheder har de samme beskeder.

Men jeg må jo bare vente på, at macOS opdateres.

Tak!

En ting der gik mig meget på var at når man havde besvaret en besked, et opkald eller en mail så stod den stadigvæk som en notifikation på ens andre enheder? Har de løst dette også? 
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
Annonce

Til top
mnielsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Maj-2017
Point: 475
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2018 kl. 17:45
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 23802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2018 kl. 12:12
Ikke et rygte. Nu er Dolby Atmos ude til TVOS 12. Det lyder altså godt.

Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  <1 636465

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu