recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Her er rygter om Apple tilladt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Her er rygter om Apple tilladt

 Besvar Besvar Side  <1 6566676869 74>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2019 kl. 20:37
iOS/TVOS 12.3 er nu blevet frigivet.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2019 kl. 06:44
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

iOS/TVOS 12.3 er nu blevet frigivet.
Tak FlemmingThumbs Up
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2019 kl. 20:42
Sidder og leger med iPad OS13, og fandt ud af, at jeg kan bruge min bluetooth mus. Jeg troede ellers, at der kun kunne bruges mus med kabel. Fedt nok.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2019 kl. 19:38
/zemo/
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2019 kl. 19:51
Oprindeligt skrevet af zemo zemo skrev:

Så er der iOS 13 og IPadOS 13 til folket:

Nemlig. Der er godt nok pres på lige nu. Det går bare langsomt på siden.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2019 kl. 10:47
Efter en opdatering, så virker Mobilepay nu.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2019 kl. 11:56
Er der nogen, som har hørt rygter angående, om der skulle komme et nyt Apple TV, samtidigt med nye iPhones i næste måned?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2019 kl. 12:07
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Er der nogen, som har hørt rygter angående, om der skulle komme et nyt Apple TV, samtidigt med nye iPhones i næste måned?

Ingen rygter jeg stødt på - det ville også overraske mig hvis der kom et nyt:)
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2019 kl. 12:36
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2019 kl. 12:50
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Er der nogen, som har hørt rygter angående, om der skulle komme et nyt Apple TV, samtidigt med nye iPhones i næste måned?

Ingen rygter jeg stødt på - det ville også overraske mig hvis der kom et nyt:)
Det kunne jo være, at der kom et, som lige havde noget ekstra Når nu, at de kommer med deres egen streaming tjeneste. Jeg står nemlig, og skal have et nyt, og vil da helst have det nye, hvis der kom et.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2019 kl. 12:53
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2019 kl. 14:12
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Er der nogen, som har hørt rygter angående, om der skulle komme et nyt Apple TV, samtidigt med nye iPhones i næste måned?

Ingen rygter jeg stødt på - det ville også overraske mig hvis der kom et nyt:)
Det kunne jo være, at der kom et, som lige havde noget ekstra Når nu, at de kommer med deres egen streaming tjeneste. Jeg står nemlig, og skal have et nyt, og vil da helst have det nye, hvis der kom et.

Det tror jeg ikke sker. ATV 3, har endda Apple’s tv App. Dernæst har ATV 4k massere af medvind og tæt på ingen reel konkurrenter, så jeg tør godt sætte mine penge på der ikke kommer et arv i 2019 - jeg er tæt på at turde hvad angår 2020 også - meeeen;)

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 6566676869 74>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu