|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() Sendt: 17-December-2007 kl. 19:27 |
Før: Efter: Mangler godt nok mit sofa og så står der 2 stående højtalere bagved |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Der er godt nok strammet noget op - flot
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() |
mange tak, ja er os gået fra et 26 " til et 40" tv + plus at før kunne jeg ikke køre over hdtv og nu køre den over hdmi, det kan en kæmpe forskel
|
|
![]() |
|
justme, ![]() -- ![]() Oprettet: 06-December-2007 Status: Offline Point: 256 |
![]() |
er du tilfreds med tv'et og hvad gav du?
Flot ellers |
|
sss
|
|
![]() |
|
![]() |
jeg er meget tilfreds, rigtig godt tv også til bare at se tv, gav selv 9000kr hos middata. kan klart anbefale dig dette tv
|
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 664 |
![]() |
ser ud til at være en rigtig hyggelig hule du har fået lavet der.
|
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Hej Friedel,
Det var godt at se at du blev "færdig" og at du fik købt de ting du ville have. Det må da være lækkert... Mange gange tillykke med det... ![]() Med venlig hilsen |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
hej simon, ja det var osse rigtig dejligt endeælig at blive færdig,det blev desværre ikke til det helt store angående surround, synes ikke jeg ille ofre så meget. så skal der osse ofres mere på tv'et så det må blive senere når jeg måske engang får mit eget hjem, så lige nu er jeg tilfreds med dette http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=130535, det kan osse køre over hdmi så har købt 2 sstik et til xbox og et til anlæg. har i alt på dette værelse brugt 30 kilo, skal nok komme med flere billeder når mine sofaer kommer op |
|
![]() |
|
petite_machine ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
uhh... en der har besøgt Australilens land (hvis jeg ikke tager meget fejl)
Men et lækker resultat du er endt med |
|
![]() |
|
![]() |
haha, ja 3 gange har jeg været der (familie)
hvis folk har nogle ider til hvad der kunne blive bedre må de gerne kommentere |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Det vil jeg da gerne...
![]() ![]() MVH |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
jo. min opsætning består af:' Samsung LE49R86BD Panasonic sc-pt550 en jvc videoafspiller (har mange disney film en halo edition xbox 360 tror det var det, Kabler : et stk clicktronic hdmi til xbox og et til anlæg ved ikke hvad jeg godt kunne tænke mig mere, da jeg ikke mener jeg har brug for blueray eller hd-dvd. ved ikke lige om der var andet |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |