|
Her er YouSee's nye boks |
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Forfatter | ||
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tak fordi Yousee (igen) tager sig til til at besvare spørgsmål her på recordere.dk.
I følge tidligere udmeldinger skulle der komme en ny boks her i år. Det har de fleste nok opfattet som at den nuværende med harddisk bliver udskiftet. Betyder annonceringen af den nye boks (uden harddisk) at der ikke kommer en ny boks med harddisk? Jeg synes godt man kan mærke, at den eksisterende boks har en del år på bagen efterhånden. Selvom harddisken er forøget til 320 GB, er det stadig ikke meget når det meste (heldigvis) sendes i HD. |
||
![]() |
||
Lars37 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
|
Hvis man har et nyere smart TV, f.eks. fra Panasonic VT50 eller Samsungs 5- og 6 serie LED, vil man kunne bruge den nye tjeneste uden en boks ?
|
||
![]() |
||
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
|
Mit svar er med forbehold, men jeg tror der bliver lavet en App som kan bruges til formålet på dit TV
|
||
![]() |
||
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
|
Her er lidt om det Chipset som bruges i den nye boks
|
||
![]() |
||
|
Håber på at denne kunne bruges
2 tunere Indbygget HDD |
||
![]() |
||
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
|
Ja please.. Det kunne være fedt !
|
||
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
|
Pæcis... Men som Yakken også skriver så må vi håber det er bedre end alt det andet DLNA lort det ligger i tilsvarende bokse.. Vi skal bruge NFS
|
||
![]() |
||
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
|
Altså minder virkeligheden bare lidt om denne reklame så er den da klart bedre end min LG og sikkert også andet. http://www.youtube.com/watch?v=jL8ArHfgCFk
|
||
![]() |
||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
|
Hmmm, ikke noget CI slot.
|
||
![]() |
||
|
Tror din IP adresse bliver dit "login"
|
||
![]() |
||
|
Boksen bliver brugt i Slovenien og hedder en SiOL boks der
Se denne video, jeg elsker når hun siger hvad kablerne hedder på et andet sprog |
||
![]() |
||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
|
Også til betalingskanaler via DVB-C tuneren? Jeg tvivler. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |