|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MeLViS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() Sendt: 23-Januar-2009 kl. 14:09 |
Hey Jeg er selv kraftigt søgende efter billig Onkyo forstærker i udlandet. Men der findes 1000 tråde herinde om det emne. Kan vi ikke holde hele udlandslinksne og anbefalingerne heri denne tråd. Steder hvor jeg kigger, som jeg har læst folk har haft gode erfarringer med er: |
|
![]() |
|
Matshui ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
http://www.schlauershoppen.de/
Har selv købt min 806'er der, nem bestilling med Visa, afsending samme dag med UPS så man har den endda dagen efter - så ikke noget med den "søde" ventetid ![]() |
|
![]() |
|
Borst ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
www.Mediamarkt.de
Man skal afhente men det er lige på den anden side af grænsen. De har pt. et godt tilbud på SR706 + BD606 til ca. 5300,- |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Medianess.de
Men kan folk ikke bare bruge www.idealo.de? - der er anmeldelser af forhandlerne, og man kan straks se om de sender til DK. Præcist ligesom med edbpriser.dk , bare grundigere. |
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
hvad med denne tråd ?
|
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() |
Jeg har i dag modtaget min 876'er fra csmusiksysteme.de - det tog kun 3 dage fra bestilling til levering. Betalte med Paypal, og de ringede og tjekkede at leveringsadressen var korrekt. Flinke mennesker, og hurtig levering.
|
|
![]() |
|
MeLViS ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |