|
Hercules Theater |
Besvar | Side <12345 75> |
Forfatter | |
Therien
Guld medlem Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Funktioner
Tak(0)
|
Forståeligt nok at du vælger 2 stole på forreste. Jeg er selv faldet i Colorado fælden, har tre stk. der står og samler støv, men det er nu en fremragende stol til billige penge..
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, helt enig! Tror også kun jeg nøjes med 2 stk. uanset hvilken jeg vælger. Der bliver alligevel aldrig fyldt op og det ser ikke så proppet ud. Rummet er trods alt ikke verdens største.
Ved du om der findes en matchende sofa til Colorado stolene?
|
|
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
+1 |
|
Jonas_h
Funktioner
Tak(0)
|
Haha måtte lige "ringe til en ven" for at finde ud af hvad "Level 7" er.
Så indtil videre er der 2 forslag på bordet: Bamsefars Biokælder Level 7 Cinema Min kæreste har æren for forslag nr. 1 - jeg synes det er genialt!
Redigeret af Jonas_h - 17-Januar-2013 kl. 11:09 |
|
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bamsefar?? Viste ikke at rummet også skal bruges til rollespil |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Rødt tæppe! Det er vel ikke en bedemandsforretning
|
|
martin_p
Guld medlem Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sort er bare for nemt efter min mening og et sort rum er sgu for kedeligt. Jeg synes selv mit rum er for kedeligt, netop derfor jeg er gået i gang med at male stuk plus der kommer nye gardiner op på et tidspunkt.
Sorry Jonas fordi jeg ytre mig om mine fremtidige planer i dit indlæg
|
|
SosFarum
Guld medlem Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ser lækkert ud Jonas - tror du ikke du kommer til at mangle bas ???
Stemmer for biltæppet min søn ville elske sådan et på sit værelse.....men passer nok ikke lige i en bio. Sofaer/stole - prøv at kig på dem Scantek har - synes de er fede. |
|
martin_p
Funktioner
Tak(0)
|
du kan få mine 3 biostole BILLIGT!
|
|
Jonas_h
Funktioner
Tak(0)
|
Hehe, jeg skal ikke have biostole. Synes ikke man sidder godt. Og skriv endelig om dine egne idéer i min tråd - kan være jeg får inspiration :)
Mht. din kommentar om sort gulvtæppe, er det aldrig noget jeg har overvejet. Mit link viser et gråt. Jeg synes også selv sort rum er kedeligt, og jeg var ogs meget imod det til at starte med. Men tror det bliver ok når jeg får sat nogle træ-plader op som vist i designet - tilføjer lidt liv. SosFarum: Ved ikke om jeg er nødt til at tilføre en 5. eller 6. sub? Hvad synes du? ;-) Ej, 2 subs i det rum burde være mere end rigeligt. Nu fik jeg bare et tilbud på 4 stk, så det kunne jeg jo ikke sige nej til. Er det disse stole Scantek har: http://www.biograf-stole.dk/product.asp?product=398 Må nok indrømme, at deres udseende ikke lige falder i min smag - plus de er alt for hårde. Men elektrisk benstøtte og kopholder er mega fedt :) |
|
martin_p
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg citerede til et billede som Iron man havde lagt op, med sort gulvtæppe og grå streger. Jeg kunne ikke se dit link |
|
martin_p
Funktioner
Tak(0)
|
4 Subs er da optimalt, det burde gi' rigeligt med overskud
|
|
Besvar | Side <12345 75> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |