|
Hercules Theater |
Besvar | Side <1 737475 |
Forfatter | |
André S
Guld medlem Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg siger mange tak for lytteren igår.!!
Det må være en af de bedste hjemmebio jeg har hørt. Det hele spiller bare.!!! Og bass var der jo heller ikke noget du manglet haha.!!! Jeg er sgu godt nok blevet i tvivl om jeg nu også skal have S300 eller ej. |
|
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvis man kigger på historikken. Så er der er RIGTIG mange , der er gåer fra MK til JBL. Mig selv inklusive |
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
Selv tak. Altid sjovt at få andres vurdering af hvordan det hele lyder.
Og godt du er kommet i tvivl ;) jeg vil vove at påstå, at det eneste S300 kan som SK2 ikke kan, er at have en lavere pris. :) |
|
SosFarum
Guld medlem Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og hvis man køber dine brugte SK2 Jonas er der vist ikke meget forskel i pris ;)
|
|
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg syntes i virkeligheden ikke at det er en fair sammenligning. SK2 er på alle punkter flere klasser bedre end S300. SAM3 er langt bedre ( hvis du spørger mig ) end S300. Og SK2 er bedre end SAM3. |
|
Jonas_h
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skal til at rive min bio ned og resterne kan købes billigt denne weekend: Rockwool sorte industribatts
(http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=144804&PID=1460009) til salg. Der er også en masse diffusors (http://www.thomann.de/dk/the_takustik_wds7_diffusor_8erset.htm?ref=search_rslt_diffusor_248854_15) Nogle af dem er skåret ud. Der er i alt 2-3 kasser. Rockwool flexibatts: De skal ikke koste meget at afhente. Kender ikke den præcise mængde, en der er masser :) |
|
Leviathan.jk
Guld medlem Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan du ikke gemme det til den nye bio? Jeg gør da ikke ud fra du helt dropper din bio?
|
|
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
|
Jonas_h
Funktioner
Tak(0)
|
Troldtekt-loftet er også til afhentning!
Og ved ikke hvor neget der kan genbruges. Næste rum bliver lidt midlertidigt, så ikke det helt vilde. |
|
Besvar | Side <1 737475 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |