|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Det er jo også en møg fed serie. ![]() Ærgeligt den ikke kommer på Blu Ray, har desværre ikke lige pengene til en HD DVD afspiller også |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Jeg gav 1100 for hd-dvd drevet til min xbox360, så efter din signatur, burde det da være indenfor rækkevidde Mvh Ole |
|
![]() |
|
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
![]() |
Så har jeg hørt fra Axelmusic (Hurtigt svar må jeg sige. Kun 2 timer efter jeg skrev til dem...) Her er den mail jeg skrev til dem: Hejsa. Og her er så svaret: Hi Christian,
Det betyder, som du selv foreslå, at den er i restordre hos vores leverandør. Ofte er vi alligevel i stand til at skaffe sådanne titler i løbet af et par dage, men det er desværre ikke tilfældet lige nu med Heroes. Jeg ved ikke hvornår vi får den, men der går desværre nok lidt mere end 3 dage.
:o)
Mette,
Team AxelMusic.com
Så bliver det spændende at se hvor længe der går inden den dukker op
![]() |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Jeg har også fået min mail om at den er ved at blive pakket, så jeg satser på jeg har den på fredag :-)
Ole |
|
![]() |
|
souls ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2006 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
fumper hvornår bestilte du din pakke? Min er gået yderligere i backorder :(
|
|
![]() |
|
![]() |
Erhmm... jo... ser du
det var et par uger før den udkom... men nu efter at have læst mailen fra axel igennem 1-9000 gange... er jeg sgu blevet i tvivl om om de mener at de har pakket det hele, eller kun en del af ordren, så nu er jeg ikke så kry længere... skal nok skrive herinde når jeg har modtaget pakken... Mvh Ole |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Hvorfor checker du ikke din ordrestatus på axelmusic.com? Der står om varen er afsendt eller ej.
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Det var sgu da et yderst kreativt forslag.... har aldrig handlet hos axel før, og trods deres gode service, og venlige svar, begynder jeg nu at bliver trist....
stadig backorder ![]() ender nok med at s1 er slut på kanal 4 før jeg får den Ole |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Hmm, den er in-stock hos DVD Pacific
http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=807790 Prøv at skrive til dem (på engelsk), eller brug MSN messenger. Men der er nok rift om boxen inden sæson 2 starter den 24/9... |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Problemet er jo at den er betalt...
ved ikke helt hvordan det spænder af med at få pengene retur fra Axel... men du har da ret, det er måske værd at forsøge det Giver det et skud i bøssen tror jeg Ole Edit: Og så koster den jo så vidt jeg kan se mere hos DVDpacific Redigeret af fumper - 10-September-2007 kl. 23:22 |
|
![]() |
|
![]() |
Det bør ikke være noget problem. I første omgang får du vist credit på kontoen, men du kan bede om at få pengene tilbageført til dit kort. Det står i deres FAQ et eller andet sted. |
|
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
Nej, det gør den altså ikke... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |