Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Vanderlay
Guld medlem
Oprettet: 01-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1168
|
Sendt: 11-September-2007 kl. 14:38 |
Naiera skrev:
fumper skrev:
Og så koster den jo så vidt jeg kan se mere hos DVDpacific
|
Nej, det gør den altså ikke... |
Kan den ikke hurtigt blide dyr hos Pacific når regner porto pr. skive?
Der er jo 7 skiver i boksen
|
 |
Christian H
Guld medlem
Oprettet: 04-Juni-2006
Sted: Sydjylland
Point: 693
|
Sendt: 11-September-2007 kl. 16:07 |
Axelmusic har i går trukket pengene for min Heroes boks, så jeg håber da at de også har sendt den, selvom jeg ikke har fået nogen besked om det.
Har skrevet til dem for at høre om den er sendt eller om de har trukket pengene før varen er sendt, hvilket jeg da ikke mener er lovligt?
Redigeret af Christian H - 11-September-2007 kl. 16:17
|
|
 |
JesperLund
Guld medlem
Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
|
Sendt: 11-September-2007 kl. 16:28 |
Christian H skrev:
Axelmusic har i går trukket pengene for min Heroes boks, så jeg håber da at de også har sendt den, selvom jeg ikke har fået nogen besked om det.
Har skrevet til dem for at høre om den er sendt eller om de har trukket pengene før varen er sendt, hvilket jeg da ikke mener er lovligt? |
Axel trækker pengene når du afgiver ordren. Det er fuldt lovligt, da det følger af din aftale med dem (always read the fine print). Systemet kan bare ikke praktiseres i Danmark, fordi PBS ikke accepterer det (men Axel har indløsningsaftaler med andre end PBS). Du får en email når ordren afsendes, og du kan løbende checke din ordrestatus på axelmusic.com.
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
 |
Christian H
Guld medlem
|
Sendt: 11-September-2007 kl. 16:33 |
JesperLund skrev:
Christian H skrev:
Har skrevet til dem for at høre om den er sendt eller om de har trukket pengene før varen er sendt, hvilket jeg da ikke mener er lovligt?
|
Axel trækker pengene når du afgiver ordren. Det er fuldt lovligt, da det følger af din aftale med dem (always read the fine print). Systemet kan bare ikke praktiseres i Danmark, fordi PBS ikke accepterer det (men Axel har indløsningsaftaler med andre end PBS).
Det var jeg ikke klar over 
Du får en email når ordren afsendes, og du kan løbende checke din ordrestatus på axelmusic.com.
Det kan desværre ikke lade sig gøre at tjekke min ordrestatus, da jeg endnu ikke har modtaget mine login-data, på trods af at jeg oprettede mig som bruger da jeg bestilte varen.
|
|
|
 |
JesperLund
Guld medlem
|
Sendt: 11-September-2007 kl. 17:04 |
Username: din email Password kan du få emailet til dig, et eller andet sted på deres side.
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
 |
Naiera
Platin medlem
Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12426
|
Sendt: 11-September-2007 kl. 17:07 |
Vanderlay skrev:
Kan den ikke hurtigt blide dyr hos Pacific når regner porto pr. skive?
Der er jo 7 skiver i boksen |
Jamen, Axel regner jo også porto per skive.
|
 |
Christian H
Guld medlem
|
Sendt: 11-September-2007 kl. 19:13 |
JesperLund skrev:
Username: din email Password kan du få emailet til dig, et eller andet sted på deres side.
|
Det er ligepræcis den mail jeg stadig venter på 
|
|
 |
JesperLund
Guld medlem
|
Sendt: 11-September-2007 kl. 20:38 |
Christian H skrev:
JesperLund skrev:
|
Det er ligepræcis den mail jeg stadig venter på  |
Klassikeren: check dit spamfilter? Services som hotmail kan være meget aggressive.
|
|
 |
Christian H
Guld medlem
|
Sendt: 11-September-2007 kl. 21:24 |
JesperLund skrev:
Klassikeren: check dit spamfilter? Services som hotmail kan være meget aggressive.
|
I'm way ahead of you. Var det første jeg gjorde 
Men jeg har fået svar fra Axelmusic, og de siger at de skulle få heroes hjem på lager i denne uge, så man må håbe at de får dem skudt hurtigt af til os der venter 
|
|
 |
fumper
Guld medlem
Oprettet: 02-Juli-2006
Point: 1062
|
Sendt: 14-September-2007 kl. 08:48 |
Christian H skrev:
Men jeg har fået svar fra Axelmusic, og de siger at de skulle få heroes hjem på lager i denne uge, så man må håbe at de får dem skudt hurtigt af til os der venter  |
Jeg har ihvertfald fået mail om at den er på vej til mig nu (og denne gang er jeg sikker :D) Den eneste anke jeg egentlig har over for axel, er at jeg syns det tager lang tid før pakken når frem til mig... fik besked om en af de andre film den 6, og den er stadig ikke dukket op... Men syns at deres respons på forespørgsler er helt i top, og jeg har svært ved at bebrejde dem at deres leverandør ikke kan følge med Mvh Ole
|
 |
Pede8000
Guld medlem
Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2590
|
Sendt: 14-September-2007 kl. 09:47 |
Status er, at min blev forsøgt afleveret i går.
Den er sendt fra Canada/USA d. 5 sep, dvs 8 dage. Det er vel ok, syns jeg.
NU vil jeg en tur på posthuset for at afhente.
Redigeret af Pede8000 - 14-September-2007 kl. 09:48
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
 |
fumper
Guld medlem
Oprettet: 02-Juli-2006
Point: 1062
|
Sendt: 14-September-2007 kl. 10:03 |
Godt trick er at få den leveret på sin arbejdsplads hvis det er en mulighed, så slipper man for at vente 
Men jeg sys nu stadig 
Kommer movieworld leveringerne ikke også fra Staterne? jeg syns da de plejer at være lynende hurtige
Mvh Ole
|
 |