recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Heroes?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHeroes?

Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24770
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2008 kl. 08:43
Oprindeligt skrevet af hunt hunt skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af IseeU IseeU skrev:

http://thepiratebay.org/tor/3626992/Heroes.S01E17.HDTV.XviD- FpN

jo tak. ved godt man kan få dem der. men jeg holder mig helst væk fra disse sider. ellers tak.

Nu er det så forholdsvis lige ulovligt, om du får en kopi optaget fra tv af en ven eller selv henter den på nettet... 

det vidste jeg ikke. regnede ikke med at når det var et afsnit som havde været på tv, at man ikke kunne lave den til en ven. jeg har da optaget ting som familien så har lånt.

men bortset fra det har jeg i tidernes morgen prøvet at hente noget på sådan nogle sider. og det eneste jeg fik var virus. så gad jeg ikke det mere. så vil jeg gerne betale for film med mere. men det varer jo nok et stykke tid før denne kommer.

Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2007
Point: 520
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2008 kl. 08:51

det vidste jeg ikke. regnede ikke med at når det var et afsnit som havde været på tv, at man ikke kunne lave den til en ven. jeg har da optaget ting som familien så har lånt.

men bortset fra det har jeg i tidernes morgen prøvet at hente noget på sådan nogle sider. og det eneste jeg fik var virus. så gad jeg ikke det mere. så vil jeg gerne betale for film med mere. men det varer jo nok et stykke tid før denne kommer.

Jeg har heller ikke en paragraf at hænge det op på, det er noget, som jeg selv har fået fortalt. Men hvis man ser logisk på det, kan man jo egentlig godt forstå det.

Man bør også lade være med at hente fra sådanne services. Det er et skråplan...

Selvom at jeg synes, at DR har den rette tilgang til problemstillingen med deres tv på nettet. Og man kan også argumentere for, at når et kunstværk først er sendt i Public Domain, så tilhører det ikke skaberne længere, men hele verdensbefolkningen.

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2008 kl. 08:56

Jeg har heller ikke en paragraf at hænge det op på, det er noget, som jeg selv har fået fortalt. Men hvis man ser logisk på det, kan man jo egentlig godt forstå det.

Man bør også lade være med at hente fra sådanne services. Det er et skråplan...

Selvom at jeg synes, at DR har den rette tilgang til problemstillingen med deres tv på nettet. Og man kan også argumentere for, at når et kunstværk først er sendt i Public Domain, så tilhører det ikke skaberne længere, men hele verdensbefolkningen.

ja det er jo lige det.

og så er der lige det der hedder nutv hvor man kan gå ind og betale for at se bla. fra kanal 4. men hovedparten er de unge mødre. men der kan jeg så også se alle afsnit. men hvem fanden gider det? men ingen heroes.

Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2007
Point: 520
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2008 kl. 09:19

ja det er jo lige det.

og så er der lige det der hedder nutv hvor man kan gå ind og betale for at se bla. fra kanal 4. men hovedparten er de unge mødre. men der kan jeg så også se alle afsnit. men hvem fanden gider det? men ingen heroes.

Den side kendte jeg sgu ikke lige. Tak skal du have!

Til top
fumper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 1062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2008 kl. 09:24
Flemming: nu er den jo sådan set udkommet på hddvd første sæson, men godt nok uden dk undertekster... men det er vel så nemt som at låne den skive med afsnit17 på af en eller anden ;-)
personligt er jeg junkie i den retning, tror der gik 3 dage fra jeg fik boksen til jeg faldt i og så det hele...
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2008 kl. 09:30

Oprindeligt skrevet af fumper fumper skrev:

Flemming: nu er den jo sådan set udkommet på hddvd første sæson, men godt nok uden dk undertekster... men det er vel så nemt som at låne den skive med afsnit17 på af en eller anden ;-)
personligt er jeg junkie i den retning, tror der gik 3 dage fra jeg fik boksen til jeg faldt i og så det hele...

nu har jeg så det problem at jeg kun har blu-ray. så skulle jeg også ud og låne en hd-dvd afspiller. og bortset fra det så er der ingen af mine venner overhovedet som kender noget til hd formaterne. og jeg kan ikke banke ind i hovedet på dem at der er andet end dvd. men der er også stadig flere som ikke har fladskærm.

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2008 kl. 09:33

ja det er jo lige det.

Den side kendte jeg sgu ikke lige. Tak skal du have!

du skal vel ikke ind og se de unge mødre?

nej bortset fra det så er der en del programmer man kan betale sig fra.

Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2008 kl. 09:46
Har også kikket her og det tyder ikke på at de genudsender.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2008 kl. 09:50

Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Har også kikket her og det tyder ikke på at de genudsender.

ja der var jeg inde og kigge i går aftes da jeg fandt ud af at jeg havde dummet mig. og det ser ikke ud til den bliver genudsendt. underligt, normalt bliver alt næsten sendt igen og igen. men selvfølgelig ikke det jeg skal bruge.

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2008 kl. 08:21
er der virkelig ikke nogen som har optaget episode 17 i torsdags, som man kan låne eller andet?
Til top
mosede Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 88
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2008 kl. 11:09

nu har jeg så det problem at jeg kun har blu-ray. så skulle jeg også ud og låne en hd-dvd afspiller. og bortset fra det så er der ingen af mine venner overhovedet som kender noget til hd formaterne. og jeg kan ikke banke ind i hovedet på dem at der er andet end dvd. men der er også stadig flere som ikke har fladskærm.

Jeg bestilte den her

http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=807787

for sølle 220 kr + lev. for hele 1. sæson.

Godt nok kun DVD, region 1, men fint nok til mig.

Redigeret af mosede - 31-Januar-2008 kl. 11:10
SONY KLV-S40A10E, Sony DVP-NS 92 V SACD, Onkyo TX-SR605, CANTON Movie 150-QX, PS3.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2008 kl. 12:27
Oprindeligt skrevet af mosede mosede skrev:

Jeg bestilte den her

http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=807787

for sølle 220 kr + lev. for hele 1. sæson.

Godt nok kun DVD, region 1, men fint nok til mig.

jeg har selv lige bestilt sæson et på dvd i sverige. der kommer den allerede den 12-02-08. det varer lidt længere inden den kommer herhjemme, som det ofte er.

Til top

Besvar Besvar Side  <1 2345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu