|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Ja, de skal helt klart ses forfra.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
Jeg følger også med i serien og må da indrømme at jeg ikke helt har gennemskuet hvem der arbejder for hvem og hvorfor :)
|
|
![]() |
|
koxxxx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Ingen tvivl her, Heroes kan varmt anbefales, men som andre siger er det bedst at starte fra sæson 1 :D
|
|
Philips 52PFL9632D
Panasonic BD55 Onkyo TX-SR706 Focal 4xSib, 1xSib XL, Cub 2 TviX HD M-6500A + PCH C-200 |
|
![]() |
|
Aqaitas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
Sylar Rules!
![]() Redigeret af Aqaitas - 19-Februar-2009 kl. 12:41 |
|
You tried to stab me trough the neck, but you missed butterfingers!
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
hvornår kommer heroes 3 på blueray, har også sæson 2 på blueray. |
|
![]() |
|
Aqaitas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
Der går nok noget tid endnu da de ikke er færdig med
season 3 i USA endnu.. Mit gæt vil være til sommer engang |
|
You tried to stab me trough the neck, but you missed butterfingers!
|
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
min plan går i retning af at købe en apple-tv, og så bruge gavekort, på min amerikanske ituneskonto... problemet er dog at Apple er begyndt at lade op til at ville forhindre det.. sæson 3 i hd koster 64.95$ på amerikansk itunes... |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
Det bliver værre endnu (en idiot har spoilet et par detaljer for mig), men det er da ikke så slemt endnu. |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
Hehe... har godt hørt at serien går hen og bliver lidt rodet på et tidspunkt. Umiddelbart har man da en ide om der er hvem, men omvendt bliver man også lidt overrasket en gang imellem :)
|
|
![]() |
|
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
Jeg må tilstå, at jeg ikke er pjattet med sæson 2 og især 3. Det bliver simpelthen for idiotisk og rodet. Hvis man ikke er til mange sideløbende storylines og kæmpe plothuller, skal man holde sig væk.
Den første sæson var ellers særdeles lovende og bestemt et syn værd. Ikke alle 'heltene' er lige interessante, men der er generelt en smule rød tråd i det, som må betegnes som handlingen. Desuden er serien ganske godt castet og velspillet, synes jeg.
Det ville iøvrigt have klædt serien, om man havde nøjes med at følge 5-6 story lines og ikke 20-30 stykker. Det er alt for ambitiøst og det er derfor historien bliver til noget frygteligt rod jo længere den kører. Bare en tanke |
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Selv om jeg ser og har set mange serier, så har jeg prøvet og følge Heroes og Lost, begge på 6'eren. Jeg har simpelthen givet op, da jeg ikke har været med fra starten, og så er det totalt umuligt at finde en tråd i handlingen. Besynderligt plot. |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Lost skal man ihvertfald ikke prøve at følge med i, hvis man ikke har set de foregående sæsoner
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |