|
Herrehåndbold VM på TV2? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
jackyl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 192 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
allan
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Takker :-). Det kræver vel en ny søgning, og hvordan er det lige det gøres på Stofa boxen?
|
||
![]() |
||
jackyl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 192 |
|
Jeg kører ikke med box, ved mig ligger den bare på kanal 13
|
||
allan
|
||
![]() |
||
M.Madsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 74 |
|
@Kampus: Jeg blot du skal slukke boksen og tænde den igen.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Ok, efter en kanalrundfart, dukker den ikke op, så der skal nok en ny søgning til. Men kan ikke søgning i menu, og det er ret frustrerende.
|
||
![]() |
||
|
Ah, god oplysning, det prøver jeg, takker! |
||
![]() |
||
|
Det hjalp desværre ikke :-( |
||
![]() |
||
M.Madsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 74 |
|
Det var sat...
Har du fundet ud af det Kampus? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |