recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hessi's ydmyge stue-bio (In full length)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hessi's ydmyge stue-bio (In full length)

Besvar Besvar Side  <1234 8>
Forfatter
Besked
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Status: Offline
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2012 kl. 22:36
Oprindeligt skrevet af martin_p martin_p skrev:

Tilgengæld er vores dedikerede bioer slet ikke noget i forhold til hvad de har i Norge eller Sverige, bare tjek minhembio.com eller avforum.no

Jeg synes nu heller ikke mit setup er noget i forhold med andres herinde, men med 3 børn har budgettet sine begrænsninger
Klart klart... "alt er jo relativt" eller det meste er i hvert fald. Smile

Kender godt det med begrænsninger på budgettet. SU...

EDIT: Henter i hvert fald kabinet, strømforsyning og ram morgen. Big smile (Måske også grafikkort og XBOX 360 Controllers til Windåse)

Redigeret af Hessi - 23-Marts-2012 kl. 23:24
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-December-2009
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Irenicus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2012 kl. 22:56
Min interesse er bestemt fanget. Glæder mig til en trailer, eller måske endda filmen.
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2012 kl. 23:27
Oprindeligt skrevet af Irenicus Irenicus skrev:

Min interesse er bestemt fanget. Glæder mig til en trailer, eller måske endda filmen.
Aaarh... en hel film... det må jeg sgu ærligt indrømme at jeg ikke magter.... eller måske, det kommer an på hvad der er af forventninger til sådan en film. Kunne godt finde på at filme lidt med mobilen.... men magter ikke at skulle klippe, editere osv. Embarrassed

Men vi springer i hvert fald direkte til "The full Thread" inden længe... Der skal jo hentes sager i morgen. Big smile
Mvh.
Hessi

MinFotoVerden.dk
Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Maj-2011
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2012 kl. 05:50
Lyder spændende
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2012 kl. 04:43
DO'H.... Tog en chance med denne strømforsyning til Medie Centeren, og det viste sig at man SKAL bruge den der front-ting ellers får man ingen strøm til de andre enheder. Ouch

Jeg har bare ikke plads til den dims i kabinettet så nu skal der ventes til mandag før jeg kan bytte den til anden PSU. Cry

Redigeret af Hessi - 25-Marts-2012 kl. 04:44
Mvh.
Hessi

MinFotoVerden.dk
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2012 kl. 23:29
Har du snart fået styr på din PSU, så vi kan få nogle billeder? :)
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2012 kl. 07:34
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Har du snart fået styr på din PSU, så vi kan få nogle billeder? :)
Hehe, skal nok lige smide min "artikel" op når jeg er færdig med den. Er dog igang med hovedopgave også så skal lige blive færdig med min problemformulering først. Big smile
Mvh.
Hessi

MinFotoVerden.dk
Til top
anoz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Point: 421
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anoz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2012 kl. 22:04
Er der ikke andre end mig, der kunne tænke sig at høre hele historien????
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2012 kl. 23:20
Oprindeligt skrevet af anoz anoz skrev:

Er der ikke andre end mig, der kunne tænke sig at høre hele historien????
Der er mange billeder, og masser af kladde-tekst der venter på at blive rettet og indsat. Jeg skal dog lige blive færdig med uddannelsen så har jeg tid til at rette og indsætte.

Jeg skal forsvare min hovedopgave på mandag, og så er jeg done. Wink
Mvh.
Hessi

MinFotoVerden.dk
Til top
anoz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Point: 421
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anoz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2012 kl. 23:23
Det er så i orden;-) Held og lykke!
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2012 kl. 23:23
Oprindeligt skrevet af anoz anoz skrev:

Det er så i orden;-) Held og lykke!
Tak tak. Smile
Mvh.
Hessi

MinFotoVerden.dk
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2012 kl. 23:37
Vi venter i spænding på lidt fortsættelse. Smile

Rasmus
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE
Stereo setup - NAD C372 - DALI 850
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 8>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu