|
Hessi's ydmyge stue-bio (In full length) |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Forfatter | |
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kender godt det med begrænsninger på budgettet. SU... EDIT: Henter i hvert fald kabinet, strømforsyning og ram morgen.
![]() Redigeret af Hessi - 23-Marts-2012 kl. 23:24 |
|
![]() |
|
Irenicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-December-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Min interesse er bestemt fanget. Glæder mig til en trailer, eller måske endda filmen.
|
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() Men vi springer i hvert fald direkte til "The full Thread" inden længe... Der skal jo hentes sager i morgen.
![]() |
|
![]() |
|
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
Lyder spændende
|
|
![]() |
|
DO'H.... Tog en chance med denne strømforsyning til Medie Centeren, og det viste sig at man SKAL bruge den der front-ting ellers får man ingen strøm til de andre enheder.
![]() Jeg har bare ikke plads til den dims i kabinettet så nu skal der ventes til mandag før jeg kan bytte den til anden PSU.
![]() Redigeret af Hessi - 25-Marts-2012 kl. 04:44 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Har du snart fået styr på din PSU, så vi kan få nogle billeder? :)
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
Er der ikke andre end mig, der kunne tænke sig at høre hele historien????
![]() |
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|
![]() |
|
Der er mange billeder, og masser af kladde-tekst der venter på at blive rettet og indsat. Jeg skal dog lige blive færdig med uddannelsen så har jeg tid til at rette og indsætte. Jeg skal forsvare min hovedopgave på mandag, og så er jeg done.
![]() |
|
![]() |
|
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
Det er så i orden;-) Held og lykke!
|
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|
![]() |
|
Tak tak.
![]() |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Vi venter i spænding på lidt fortsættelse.
![]() Rasmus |
|
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |