recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hessi's ydmyge stue-bio (In full length)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hessi's ydmyge stue-bio (In full length)

Besvar Besvar Side  <12345 8>
Forfatter
Besked
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Status: Offline
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2012 kl. 05:37
Så er den længe ventede opdatering kommet. Alt kan ses på side 1, og nu er i advaret.... der er meget!

God fornøjelse.... og til de interesserede. Jeg forsvarede min opgave til et 10-tal, og jeg er hermed nyudklækket datamatiker. Big smile
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
Stereolab Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Januar-2012
Point: 797
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2012 kl. 05:52
Hej Hessi,

Først og fremmest tillykke med uddannelsen og den fine karakter.Clap

Dernæst, tak for advarslen. Det er godt nok... emh.. veldokumenteret.Thumbs UpBig smile

Det ser fint ud, og jeg kan godt lide opsætningen med glashylder på begge sider af centerhøjttaleren. Mærket Qln kender jeg ikke, men kan læse mig til at det er svensk.
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2012 kl. 05:57
Oprindeligt skrevet af Stereolab Stereolab skrev:

Hej Hessi,

Først og fremmest tillykke med uddannelsen og den fine karakter.Clap

Dernæst, tak for advarslen. Det er godt nok... emh.. veldokumenteret.Thumbs UpBig smile

Det ser fint ud, og jeg kan godt lide opsætningen med glashylder på begge sider af centerhøjttaleren. Mærket Qln kender jeg ikke, men kan læse mig til at det er svensk.
Mange tak! Big smile

Ja, man kan vist godt kalde det ekstremt. LOL

QLN er netop svensk, og konstruktøren/designeren af de højttalere jeg har (Mats Andersen) smuttede videre til DLS, hvor han lavede bl.a. de velkendte R og M serier.

Jeg synes også selv det ser ganske ok ud med en hylde på hver side, men jeg ville gerne have haft lidt mere luft mellem hylderne og subwooferen... men man kan åbenbart ikke få det hele som man vil have det. Tongue

Redigeret af Hessi - 12-Juni-2012 kl. 05:58
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
Therock Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2011
Sted: Randers
Point: 586
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2012 kl. 07:47
Hej Hessi

Meget fyldst gørende indlæg og opdatering på side 1 Tongue

Og det har da godt nok pyntet på setup, tillykke med det....
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Cambridge CRX 120 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" |
Til top
King Nothing Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-September-2006
Sted: Denmark
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér King Nothing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2012 kl. 10:49
Tillykke med den flotte karakter og uddannelse, godt gået :-)
Dejligt at se et så veldokumenteret indlæg og flotte billeder.

det ser virkelig godt ud, masser af højttalere og udstyr men ingen ledninger der ligger og roder. det er sådan det skal være. 
TV: LG 42LM760T, AV: Yamaha RX-V2067, HT: Front - KEF R300, Center - KEF R200c.
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2012 kl. 11:08
Hej Hessi

Tillykke med uddannelse og færdigbyg af bio'en, har lige set side 1 og det er utroligt at en formiddag kan gå så hurtigt.

Det var også sjov læsning med dine problemer med huller og skruer, jeg har lige et spørgsmål:

Har du skiftet dette antennestik ?

Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2012 kl. 11:12
Tror ikke jeg ville have noget af værdi hængende på den væg med alle de problemer du har haft med at sætte de hylder op.....

Ellers ser det godt ud ;)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19804
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2012 kl. 12:57
Et par kommentarer:

1. Tillykke med det fine resultat ved eksamen.

2. Jeg "lider" også af ujævne gulve, er gummimåtten nok til at udjævne det, så flisen ligger stabilt?

3. Fortæl din bror at den der gamle Medion PC ikke er mere værd end at smide ud.

4. "Kabel X" er 2,5 mm2, fra Harald. Jeg læser din test som en anbefaling af et kabel til under 10 kr/meter. Jeg hemmeligholdte bevidst kablets oprindelse for dig, idet jeg så var sikker på at få en "ufarvet" anmeldelse.

5. Udformningen af frontstoffet på dine fronter bærer præg af at være af "ældre årgang", hvorimod baghøjttalerne er (i mine øjne) langt pænere med det tidløse firkantede frontstof. Har du overvejet at lave nye rammer/frontstof til dine fronthøjttalere, for at lave det mere ens?

6. Jeg er glad for mit store tv-møbel, så jeg ikke skal samme "boretur" igennem som dig.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2012 kl. 14:01
Ja tillykke med en fin eksamen.

Pyha, man blir' helt træt på dine vegne af at se recordere.dk's længste billedserie. Sikke et mas du har været igennem. Men resultatet er også blevet flot. Er nu glad for jeg har et møbel - det er altså lettere. Eneste ting jeg er misundelig på er at sub'en kan stå i midten, men det må kunne integreres i et møbel anyway.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2012 kl. 16:22
Det ser sgu godt ud Hessi.. Lidt træls væg at hænge noget op på. En anden gang ville jeg nok overveje at bruge nogle kraftige 10mm plugs og så franske skruer. Kan dog godt være at hullet i dine ophæng skal udvides lidt for at få plads til dem dog.
Men det ser sgu godt ud. Fedt arbejde. Håber ikke det færdige resultat har påvirket din eksamensforberedelser alt for meget (altså se for mange film ), men det afspejler karakteren jo ikke ligefrem :)
Tillykke med det. Både eksamen og hjemmebioen :)
Til top
Fatterikk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Juni-2008
Sted: Hjallerup
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fatterikk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2012 kl. 16:53
Stort tillykke med uddannelsen.
Når du skal bore huller i sådan en gammel væg, så må du ALDRIG bruge en skruemaskine !
Det har jeg på fornemmelsen du har gjort. Du skal have en kraftig maskine med slag og så bruge nogle gode bor. 
Ellers ser resultatet jo godt ud, men hvor længe holder det ;-) jeg turde ikke gøre som dig, men du skal jo lære det, vi andre har betalt vores lærepenge...
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2012 kl. 18:54
5% af billederne og en punktopstilling havde ca. givet samme info LOL

Men fedt, at du er i mål - i hvert fald inden den næste upgraditis sætter ind. Havde du egentligt Yamaha-receivere med inde i dine "auditions" dengang du købte? Mindes at du havde en del tråde omkring tests af forskellige receivere.
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 8>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu