|
Hessi's ydmyge stue-bio (In full length) |
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Forfatter | |
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så er den længe ventede opdatering kommet. Alt kan ses på side 1, og nu er i advaret.... der er meget!
God fornøjelse.... og til de interesserede. Jeg forsvarede min opgave til et 10-tal, og jeg er hermed nyudklækket datamatiker.
![]() |
|
![]() |
|
Stereolab ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
Hej Hessi,
Først og fremmest tillykke med uddannelsen og den fine karakter. ![]() Dernæst, tak for advarslen. Det er godt nok... emh.. veldokumenteret. ![]() ![]() Det ser fint ud, og jeg kan godt lide opsætningen med glashylder på begge sider af centerhøjttaleren. Mærket Qln kender jeg ikke, men kan læse mig til at det er svensk. |
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
Mange tak! ![]() Ja, man kan vist godt kalde det ekstremt. ![]() QLN er netop svensk, og konstruktøren/designeren af de højttalere jeg har (Mats Andersen) smuttede videre til DLS, hvor han lavede bl.a. de velkendte R og M serier. Jeg synes også selv det ser ganske ok ud med en hylde på hver side, men jeg ville gerne have haft lidt mere luft mellem hylderne og subwooferen... men man kan åbenbart ikke få det hele som man vil have det.
![]() Redigeret af Hessi - 12-Juni-2012 kl. 05:58 |
|
![]() |
|
Therock ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2011 Sted: Randers Status: Offline Point: 586 |
Hej Hessi
Meget fyldst gørende indlæg og opdatering på side 1 ![]() Og det har da godt nok pyntet på setup, tillykke med det....
|
|
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Cambridge CRX 120 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" | |
|
![]() |
|
King Nothing ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
Tillykke med den flotte karakter og uddannelse, godt gået :-)
Dejligt at se et så veldokumenteret indlæg og flotte billeder. det ser virkelig godt ud, masser af højttalere og udstyr men ingen ledninger der ligger og roder. det er sådan det skal være.
|
|
TV: LG 42LM760T, AV: Yamaha RX-V2067, HT: Front - KEF R300, Center - KEF R200c.
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
Hej Hessi
Tillykke med uddannelse og færdigbyg af bio'en, har lige set side 1 og det er utroligt at en formiddag kan gå så hurtigt. Det var også sjov læsning med dine problemer med huller og skruer, jeg har lige et spørgsmål: Har du skiftet dette antennestik ? |
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
Tror ikke jeg ville have noget af værdi hængende på den væg med alle de problemer du har haft med at sætte de hylder op.....
Ellers ser det godt ud ;)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19804 |
Et par kommentarer:
1. Tillykke med det fine resultat ved eksamen. 2. Jeg "lider" også af ujævne gulve, er gummimåtten nok til at udjævne det, så flisen ligger stabilt? 3. Fortæl din bror at den der gamle Medion PC ikke er mere værd end at smide ud. 4. "Kabel X" er 2,5 mm2, fra Harald. Jeg læser din test som en anbefaling af et kabel til under 10 kr/meter. Jeg hemmeligholdte bevidst kablets oprindelse for dig, idet jeg så var sikker på at få en "ufarvet" anmeldelse. 5. Udformningen af frontstoffet på dine fronter bærer præg af at være af "ældre årgang", hvorimod baghøjttalerne er (i mine øjne) langt pænere med det tidløse firkantede frontstof. Har du overvejet at lave nye rammer/frontstof til dine fronthøjttalere, for at lave det mere ens? 6. Jeg er glad for mit store tv-møbel, så jeg ikke skal samme "boretur" igennem som dig. Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja tillykke med en fin eksamen.
Pyha, man blir' helt træt på dine vegne af at se recordere.dk's længste billedserie. Sikke et mas du har været igennem. Men resultatet er også blevet flot. Er nu glad for jeg har et møbel - det er altså lettere. Eneste ting jeg er misundelig på er at sub'en kan stå i midten, men det må kunne integreres i et møbel anyway.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det ser sgu godt ud Hessi.. Lidt træls væg at hænge noget op på. En anden gang ville jeg nok overveje at bruge nogle kraftige 10mm plugs og så franske skruer. Kan dog godt være at hullet i dine ophæng skal udvides lidt for at få plads til dem dog.
Men det ser sgu godt ud. Fedt arbejde. Håber ikke det færdige resultat har påvirket din eksamensforberedelser alt for meget (altså se for mange film ), men det afspejler karakteren jo ikke ligefrem :) Tillykke med det. Både eksamen og hjemmebioen :) |
|
![]() |
|
Fatterikk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Hjallerup Status: Offline Point: 51 |
Stort tillykke med uddannelsen.
Når du skal bore huller i sådan en gammel væg, så må du ALDRIG bruge en skruemaskine ! Det har jeg på fornemmelsen du har gjort. Du skal have en kraftig maskine med slag og så bruge nogle gode bor. Ellers ser resultatet jo godt ud, men hvor længe holder det ;-) jeg turde ikke gøre som dig, men du skal jo lære det, vi andre har betalt vores lærepenge...
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4468 |
5% af billederne og en punktopstilling havde ca. givet samme info
![]() Men fedt, at du er i mål - i hvert fald inden den næste upgraditis sætter ind. Havde du egentligt Yamaha-receivere med inde i dine "auditions" dengang du købte? Mindes at du havde en del tråde omkring tests af forskellige receivere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |