|
Hessi's ydmyge stue-bio (In full length) |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Forfatter | ||
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Mange tak. Nu hvor jeg får en anelse mere tid, og (forhåbentligt) penge, er planen at jeg skal have en tand bedre udstyr (på hi-fi-/TV- og kamerafronten) så jeg kan opnå den relativt store kvalitetforbedring for "små" penge. Jeg har nogle drømme om kørekort, bil, forforstærker, effektforstærkere, bedre kamera, lidt flere objektiver, foto- og vandringsrejser og meget meget mere. Gerne inden det bliver til kone, børn, hus og berlingo. ![]() ![]() EDIT: Den med guldsmeden er jeg også selv rigtig stolt af. ![]() ![]() Siden var faktisk ment som en start så jeg kunne komme igang, så det ikke bare blev ved snakken. Den er derfor lavet på et tidspunkt hvor jeg ikke kunne finde ud af andet en HTML. Så det er rent HTML det dér, og det skal laves om til aspx sider (Microsoft ASP.NET side i C# og XAML + diverse andet).
Redigeret af Hessi - 17-Juni-2012 kl. 20:33 |
||
![]() |
||
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
|
Haha, ja så er de første 100.000 da vidst afsat. ![]() Mht til konen, så gælder det bare om at finde den rigtige, så får du stadig lov til at føre dine drømme ud i livet. Jeg havde ikke lige forestillet mig at min synes det var helt i orden at fyre omkring 30.000 af på "lidt ny lyd" til stuen. Men det var ikke den store overtalelse der skulle til. ![]() |
||
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
||
![]() |
||
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
|
Det kan jeg godt forstå, det er også et rigtig godt billede. Men som du selv skriver, så synes jeg det er fedt at få noget flot ud af "ingenting". Tænker på fluen som jo næsten altid bare er et klamt, irriterende lille møg dyr. ![]() Det er ingen skam at være stolt af sig selv, og det man skaber/laver. Så længe det ikke er blær må man gerne fremhæve sig selv synes jeg. Så din smiley behøver ikke at have røde kinder. ![]() |
||
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
||
![]() |
||
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
|
Ja, drømme er der rigeligt af.... det kniber med pengene og tiden. Har også en del udviklingsprojekter jeg for alvor skal igang med (tjek bl.a. edit ovenfor). ![]() Og ja, det er bestemt vigtigt at finde den rette, men med den rette og ærlige kommunikation kan det meste lade sig gøre.
![]() |
||
![]() |
||
|
Det der forstår jeg intet af. ![]() Jeg er stolt når jeg får sat et billede ind her på siden, hvis det beskriver mine evner inden for den verden. ![]() |
||
Min Hjemmebio
||
![]() |
||
|
Ja, det er netop at fange det flotte i det, de fleste tager for givet, og slet ikke lægger mærke til. Jeg kunne heller ikke finde den rette smiley... det var ment som et ydmygt smil. Jeg er ikke bange for at være stolt af mig selv når jeg laver noget godt, men som du siger behøver jeg ikke "prale" med det og vil derfor gerne signalere ydmyghed.
![]() |
||
![]() |
||
|
Jeg ville bare igang i stedet for at blive ved med at snakke om det. Altså vise folk, den måde jeg også ser verdenen på. Og de programmeringsevner jeg havde dengang var baseret på noget MEGET simpelt. Så siden blev lidt flad og statisk... lidt "uintelligent" hvis man kan kalde det dét. Og nu skal det forbedres så det er mere effektivt, dynamisk og brugervenligt.
![]() Redigeret af Hessi - 17-Juni-2012 kl. 20:46 |
||
![]() |
||
|
Ja, de små satans smiley'er. ![]() Fx. en sms uden og staks tror man der er noget helt galt. Redigeret af fausing - 17-Juni-2012 kl. 20:44 |
||
Min Hjemmebio
||
![]() |
||
|
Præcis... tekst kan desværre ikke udtrykke det samme som mimik og kropssprog.
![]() |
||
![]() |
||
|
Det nok meget heldigt når alt kommer til alt. ![]() Nå, nu vil jeg som rigtig mand se fodbold. (Eller lade det køre i baggrunden mens jeg ser Ducktales på computeren) ![]() Det er altså god underholdning. Haha. ![]() |
||
Min Hjemmebio
||
![]() |
||
|
Fussball der ses nu. Selvom Ducktales også er nice. "Ducktales - oooo-oooo" ![]() ![]() Så kom det længe ventede junkfood også. ![]() Helt junk er det ikke - kebab, kalv og kylling på spyd. Nice!
![]() Redigeret af Hessi - 17-Juni-2012 kl. 20:58 |
||
![]() |
||
|
Jeg sad og tænkte at det var en flot hjemmeside, dejlig enkel og nem at navigere rundt på. Men som sagt har jeg heller ingen idé om hvordan man laver noget i den retning, så for mig er simpelt nok en fordel. ![]() Nå, det var Ducktales der kaldte. God aften. ![]() Mvh. Rasmus |
||
Min Hjemmebio
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |