recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hessi's ydmyge stue-bio (In full length)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hessi's ydmyge stue-bio (In full length)

Besvar Besvar Side  <1 5678>
Forfatter
Besked
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Status: Offline
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2012 kl. 20:26
Oprindeligt skrevet af fausing fausing skrev:

Næ, det lyder mystisk, men det burde være omkring de 10. 
Men du får se. Smile

Var inde og kigge på din hjemmeside, og det er godt nok nogen flotte billeder du tager. Clap
Det med fluen er især super flot synes jeg.

Super fedt kamera også, det kan være der bliver til lidt mere udstyr med de flere penge du forhåbentligt får. 

Rasmus

Mange tak. Nu hvor jeg får en anelse mere tid, og (forhåbentligt) penge, er planen at jeg skal have en tand bedre udstyr (på hi-fi-/TV- og kamerafronten) så jeg kan opnå den relativt store kvalitetforbedring for "små" penge.

Jeg har nogle drømme om kørekort, bil, forforstærker, effektforstærkere, bedre kamera, lidt flere objektiver, foto- og vandringsrejser og meget meget mere. Gerne inden det bliver til kone, børn, hus og berlingo. Tongue  LOL

EDIT: Den med guldsmeden er jeg også selv rigtig stolt af. Embarrassed Big smile
Siden var faktisk ment som en start så jeg kunne komme igang, så det ikke bare blev ved snakken. Den er derfor lavet på et tidspunkt hvor jeg ikke kunne finde ud af andet en HTML. Så det er rent HTML det dér, og det skal laves om til aspx sider (Microsoft ASP.NET side i C# og XAML + diverse andet).

Redigeret af Hessi - 17-Juni-2012 kl. 20:33
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2012 kl. 20:30
Oprindeligt skrevet af Hessi Hessi skrev:

Næ, det lyder mystisk, men det burde være omkring de 10.
Men du får se. Smile

Var inde og kigge på din hjemmeside, og det er godt nok nogen flotte billeder du tager. Clap
Super fedt kamera også, det kan være der bliver til lidt mere udstyr med de flere penge du forhåbentligt får.

Rasmus
Mange tak. Nu hvor jeg får en anelse mere tid, og (forhåbentligt) penge, er planen at jeg skal have en tand bedre udstyr (på hi-fi-/TV- og kamerafronten) så jeg kan opnå den relativt store kvalitetforbedring for "små" penge.

Jeg har nogle drømme om kørekort, bil, forforstærker, effektforstærkere, bedre kamera, lidt flere objektiver, foto- og vandringsrejser og meget meget mere. Gerne inden det bliver til kone, børn, hus og berlingo. Tongue  LOL

Haha, ja så er de første 100.000 da vidst afsat. Smile
Mht til konen, så gælder det bare om at finde den rigtige, så får du stadig lov til at føre dine drømme ud i livet.
Jeg havde ikke lige forestillet mig at min synes det var helt i orden at fyre omkring 30.000 af på "lidt ny lyd" til stuen. Men det var ikke den store overtalelse der skulle til. Smile
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE
Stereo setup - NAD C372 - DALI 850
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2012 kl. 20:34

EDIT: Den med guldsmeden er jeg også selv rigtig stolt af. Embarrassed Big smile

Det kan jeg godt forstå, det er også et rigtig godt billede.
Men som du selv skriver, så synes jeg det er fedt at få noget flot ud af "ingenting". Tænker på fluen som jo næsten altid bare er et klamt, irriterende lille møg dyr. Smile

Det er ingen skam at være stolt af sig selv, og det man skaber/laver.
Så længe det ikke er blær må man gerne fremhæve sig selv synes jeg.
Så din smiley behøver ikke at have røde kinder. Wink
Min Hjemmebio
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2012 kl. 20:36

Haha, ja så er de første 100.000 da vidst afsat. Smile
Mht til konen, så gælder det bare om at finde den rigtige, så får du stadig lov til at føre dine drømme ud i livet.
Jeg havde ikke lige forestillet mig at min synes det var helt i orden at fyre omkring 30.000 af på "lidt ny lyd" til stuen. Men det var ikke den store overtalelse der skulle til. Smile
Ja, drømme er der rigeligt af.... det kniber med pengene og tiden. Har også en del udviklingsprojekter jeg for alvor skal igang med (tjek bl.a. edit ovenfor). Embarrassed

Og ja, det er bestemt vigtigt at finde den rette, men med den rette og ærlige kommunikation kan det meste lade sig gøre. Smile
Mvh.
Hessi

MinFotoVerden.dk
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2012 kl. 20:39

Siden var faktisk ment som en start så jeg kunne komme igang, så det ikke bare blev ved snakken. Den er derfor lavet på et tidspunkt hvor jeg ikke kunne finde ud af andet en HTML. Så det er rent HTML det dér, og det skal laves om til aspx sider (Microsoft ASP.NET side i C# og XAML + diverse andet).

Det der forstår jeg intet af. Smile

Jeg er stolt når jeg får sat et billede ind her på siden, hvis det beskriver mine evner inden for den verden. Smile
Min Hjemmebio
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2012 kl. 20:40

Det kan jeg godt forstå, det er også et rigtig godt billede.
Men som du selv skriver, så synes jeg det er fedt at få noget flot ud af "ingenting". Tænker på fluen som jo næsten altid bare er et klamt, irriterende lille møg dyr. Smile

Det er ingen skam at være stolt af sig selv, og det man skaber/laver.
Så længe det ikke er blær må man gerne fremhæve sig selv synes jeg.
Så din smiley behøver ikke at have røde kinder. Wink
Ja, det er netop at fange det flotte i det, de fleste tager for givet, og slet ikke lægger mærke til.

Jeg kunne heller ikke finde den rette smiley... det var ment som et ydmygt smil. Jeg er ikke bange for at være stolt af mig selv når jeg laver noget godt, men som du siger behøver jeg ikke "prale" med det og vil derfor gerne signalere ydmyghed. Smile
Mvh.
Hessi

MinFotoVerden.dk
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2012 kl. 20:42

Det der forstår jeg intet af. Smile

Jeg er stolt når jeg får sat et billede ind her på siden, hvis det beskriver mine evner inden for den verden. Smile
Jeg ville bare igang i stedet for at blive ved med at snakke om det. Altså vise folk, den måde jeg også ser verdenen på. Og de programmeringsevner jeg havde dengang var baseret på noget MEGET simpelt. Så siden blev lidt flad og statisk... lidt "uintelligent" hvis man kan kalde det dét.

Og nu skal det forbedres så det er mere effektivt, dynamisk og brugervenligt. Smile

Redigeret af Hessi - 17-Juni-2012 kl. 20:46
Mvh.
Hessi

MinFotoVerden.dk
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2012 kl. 20:44

Jeg kunne heller ikke finde den rette smiley... det var ment som et ydmygt smil. Jeg er ikke bange for at være stolt af mig selv når jeg laver noget godt, men som du siger behøver jeg ikke "prale" med det og vil derfor gerne signalere ydmyghed. Smile

Ja, de små satans smiley'er. Smile

Fx. en sms uden og staks tror man der er noget helt galt.

Redigeret af fausing - 17-Juni-2012 kl. 20:44
Min Hjemmebio
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2012 kl. 20:45

Præcis... tekst kan desværre ikke udtrykke det samme som mimik og kropssprog. Smile
Mvh.
Hessi

MinFotoVerden.dk
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2012 kl. 20:49

Præcis... tekst kan desværre ikke udtrykke det samme som mimik og kropssprog. Smile

Det nok meget heldigt når alt kommer til alt. Smile

Nå, nu vil jeg som rigtig mand se fodbold.
(Eller lade det køre i baggrunden mens jeg ser Ducktales på computeren) Wink
Det er altså god underholdning.

Haha. Smile
Min Hjemmebio
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2012 kl. 20:54

Det nok meget heldigt når alt kommer til alt. Smile

Nå, nu vil jeg som rigtig mand se fodbold.
(Eller lade det køre i baggrunden mens jeg ser Ducktales på computeren) Wink
Det er altså god underholdning.

Haha. Smile
Fussball der ses nu. Selvom Ducktales også er nice. "Ducktales - oooo-oooo" LOL Clap

Så kom det længe ventede junkfood også. Tongue
Helt junk er det ikke - kebab, kalv og kylling på spyd. Nice! Big smile

Redigeret af Hessi - 17-Juni-2012 kl. 20:58
Mvh.
Hessi

MinFotoVerden.dk
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2012 kl. 20:59

Jeg ville bare igang i stedet for at blive ved med at snakke om det. Altså vise folk, den måde jeg også ser verdenen på. Og de programmeringsevner jeg havde dengang var baseret på noget MEGET simpelt. Så siden blev lidt flad og statisk... lidt "uintelligent" hvis man kan kalde det dét.

Og nu skal det forbedres så det er mere effektivt, dynamisk og brugervenligt. Smile

Jeg sad og tænkte at det var en flot hjemmeside, dejlig enkel og nem at navigere rundt på.
Men som sagt har jeg heller ingen idé om hvordan man laver noget i den retning, så for mig er simpelt nok en fordel. Smile

Nå, det var Ducktales der kaldte.
God aften. Smile

Mvh. Rasmus
Min Hjemmebio
Til top

Besvar Besvar Side  <1 5678>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu