|
Hessi's ydmyge stue-bio (In full length) |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Forfatter | ||
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Anytime ![]() - En lille ekstra info! de plugs jeg linkede til sidst, ved ikke lige med den røde der på billedet, men med mange af dem, kan man rent faktisk hvis man f.eks. skal montere fodpaneler osv. i gips vægge, så bare tage et bord på plugsens størrelse, og borer direkte gennem både træ og gipsplade, og så bare nøjes med at banke plugsen ind i fodpanelet, og derefter montere skruen, det lukker nemlig også tæt og efterlader et flot resultat, har nemlig haft testet det, og skal gøre det igen på tirsdag når jeg skal have monteret paneler ![]() |
||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
||
![]() |
||
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
|
Igen, tak for info. Det hele kan bruges! ![]() Tak til alle for gode råd. Alt kan bruges, og jeg tager det til mig. ![]() Fandt lige nogle billeder af dengang jeg var midt i skiftet fra Dali Concept- til QLN 60X serien. De er ikke så gode blev taget hurtigt med fonen, og de viser "blot" de fysiske forskelle. Og bare dét alene gjorde en stor lydmæssig forskel (er jeg overbevist om, specielt dybden af højttalerne). ![]() ![]() Selv mine nuværende baghøjttalere (QLN 604) er større end Dali Concept 6'erne. Dog samme størrelse enheder. Virkelig en stor forskel i lyden, specielt i dybden, som jeg dengang syntes jeg manglede. Som det måske kan ses blev der både testet højttalere, receivere (Yamaha stereo vs. Marantz surround) og kabler (Argon et-eller-andet-fladt vs. Van Den Hul The CS-122 Hybrid). Der var faktisk temmelig stor forskel på alle 3 dele, både højttalere, receivere og kabler. Og så lige en lille hurtig billedserie af min tidligere TV-rep. Lytter på strømforsyningen var slidt så de skulle skiftes. Åbenbart en typisk fejl for Samsung TV'er selvom det dengang var toppen af poppen til 18K. Af med bagplade, og metalburet til strømforsyningen. ![]() Af med strømforsyningen, og finde de slidte lytter. ![]() ![]() ![]() ![]() Det er åbenbart typisk lige de 3 der bliver slidt for hurtigt uanset model. Der blev købt 3 magen til, dog af en del bedre kvalitet (ifølge eksperterne). Ovenstående blev loddet af, og erstatningerne loddet på, alt blev skruet på plads igen og vupti.... så duede TV'et helt som det plejede. Men af en eller anden årsag har jeg ikke taget flere billeder (ellers kan jeg ikke finde dem). Ville ellers godt have vist aflodningsmetoden, de andre lytter og forskellen, men det må i forestille jer. ![]() ![]() |
||
![]() |
||
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
|
![]() |
||
![]() |
||
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
|
Takker - er også uddannet nørd ehh datamatiker. Jeg havde SU + SU-lån + deltidsarbejde så forskellem var minimal for mig. Men lønnen nu er en helt anden sag
![]() |
||
![]() |
||
|
Tag det. Når du er færdig med de 2 mdr er du stadig berettiget til dagpenge bag efter. Dertil så tæller de 2 mdr i timerne i a-kassen - du kan få beregnet en ny (læs højere) dagpengesats ud fra dit lønniveau, efter du har haft 3 måneders arbejde sammenlagt ![]()
Det er først til januar efter årets udgang - altså januar 2014 for dit vedkommende
Redigeret af michael9000 - 26-Juni-2012 kl. 00:14 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 678 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |