|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
plouger ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() Sendt: 22-Marts-2007 kl. 18:21 |
|
Hej. Man kan åbenbart se TV på nettet via https://www.joost.com/ Er der nogen der kender til det og ved om det er noget værd? Evt. nogen der kan sende mig en indbydelse, så jeg ikke skal vente på at blive Beta Tester
|
||
Hilsen
Plouger |
||
![]() |
||
longjohn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
|
Ja, har prøvet det - skuffende og stærkt begrænset indhold, men det er jo også kun beta. Gamle naturfilm, ligegyldige tv-shows, elendigt udseeende game-review udsendelser Kvaliteten var heller ikke noget at skrive hjem om, men nu hakker min 5 Mbit Fullrate forbindelse også altid ret meget i det og jegoplevede ofte udfald i den halve time, jeg brugte på at finde noget af interesse (fandt det dog ikke). Har desuden kun set det på en bærbar, muligvis ser det bedre ud på en crt-skærm, men næppe på en stor fladskærm. Kan desværre ikke klare en invitation, da man åbenbart skal have tildelt nogle tokens for at kunne tilbyde det til andre. Lars |
||
![]() |
||
plouger ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() |
|
OK. Har du mulighed for at sende en invitation, så eg slev kan prøve det ?
|
||
Hilsen
Plouger |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |