|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() Sendt: 24-April-2008 kl. 23:33 |
Så er Hifi-klubben også begyndt at forhandle Logitech - se http://www.hifiklubben.dk/nyheder/produktnyheder/
|
|
mvh PSSO
|
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
Det må være "GOLD edition" eller med små diamant stykker-- til de priser.
|
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
DonSilicone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 331 |
![]() |
Jeg er ikke opdateret på alle priserne, men f.eks. kr. 1990,- for Squeezebox Classic er da noget af det billigste jeg har set herhjemme! Forøvrigt alletiders, at de to store konkurrenter Sonos og Squeezebox nu kan ses side om side i samme forretning. Jeg har selv en Squeezebox og er meget begejstret, men er ikke blind for, at Sonos også kan have sine fordele. |
|
![]() |
|
Korkia ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-April-2007 Status: Offline Point: 49 |
![]() |
Jeg ved heller ikke hvad Henrik sammenligner med,. Umiddelbart virker de til at have landets billigste Squeezebox Classic og deres Squeezebox Duet ligger i den billige ende, kun et par hundrede kroner fra de billigste. |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Det er faktisk ret rimelige priser. Billigere end jeg har set dem til. Det er egentlig utroligt at de kan sælges billigere end Logitech kan på deres hjemmeside.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
finnbrodersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
![]() |
Synes også priserne er ok.
Kurt hvad er din erfaring med Duet, jeg overvejer kraftigt at anskaffe en.
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Jeg er meget glad for den. Det er utrolig hvad den kan og kan bruges til. F. eks. så kan man sætte den til at læse nyheder fra DR's hjemmeside.
Og rent musikalsk så er den uovertruffen. Jeg har ikke i lang tid fået lyttet så meget til min musiksamling som jeg har gjort efter jeg fik den. Jeg har dog en ting som jeg synes er lidt træls: Når Controlleren har ligget et stykke tid og den har "slukket" sig selv så tager det en rum tid (10-30 sek) inden den er klar igen. Det er helt klart fordi den skal have fat på det trådløse netværk og udveksle nøgler, hente en ip-adresse osv. Jeg håber at det bliver lidt bedre når de får lidt mere styr på FW i controlleren. Men ellers har jeg ingen problemer med den. Den var utrolig nem at sætte op så det var bare lige ud af landevejen og den har kørt perfekt (bortset fra ovenstående) fra dag 1. |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |