recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hfx micro på tilbud til 4200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethfx micro på tilbud til 4200

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Niels Chr Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Emne: hfx micro på tilbud til 4200
    Sendt: 17-Juni-2009 kl. 21:47
Da der fra tid til anden er mange som spørger til hvordan de sammensætter et medie center, syntes jeg lige jeg vil gøre opmærksom på at zitech i øjeblikket har et HFX micro til næsten halv pris - dvs. 4200 kr - ikke nogen super maskine men man kommer rigtigt godt fra start da der er tale om et system der er uden blæsere, men kan altid udvide med f.eks. en større disk når man har fundet ud af om det er noget som man vil køre videre med.

p.s. jeg har ingen forbindelse til zitech andet end at jeg selv har købt mine clasic HFX'er der, prisen er så god så jeg vil give det videre som et tip til andre - beklager hvis jeg på denne måde overtræder nogle forum regler, i så fald så slet venligst denne tråd
Til top
Helmø Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-August-2004
Point: 303
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2009 kl. 22:24
Hvorfor mon de sælger ud så billigt? Er de mon ved at skifte til noget bedre og har en del på lager de lige skal af med inden???
Til top
Niels Chr Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2005
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2009 kl. 00:18
jeg gætter på at det handler om gynger og karuseller, måske vælger en del kunder at købe andre ting samtidig, f.eks. specielt tastatur, fjernbetjening, andre konfigureringer med f.eks. større harddisk m.m.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2009 kl. 18:42
Nope - det er med garanti en rest der er overtaget efter konkursen som de skal af med. læg mærke til at der i mini og det store kabinet står at varen udgår. Så de dropper simpelthen den del. Synes godt nok også det er voldsomt indskrænket sortiment i forhold til før deres konkurs, men det er jo nok også en af årsagerne til konkursen. At man satsede på for mange ting der floppede. En af de ting de selv angav som årsagerne til de manglende penge da de gik ned var netop den manglende evne til at kunne levere mediecentrene som eller solgte fint for dem, men der var for mange penge bundet i varer der aldrig kom ud af huset.

Så jeg forstår godt de nedskriver varerne  og tager tabet for at slippe af med sskidtet. MEN det er stadig et fint tilbud. :D hvis man lige har 4-6K siddende løst i lommen! :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu